logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۶۲۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان:

تمامی خسارت‌های بخش کشاورزی در زنجان پرداخت شد

تمامی-خسارت‌های-بخش-کشاورزی-در-زنجان-پرداخت-شد
مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به میزان خسارت وارده شده به محصولات کشاورزی استان زنجان گفت: براساس برآوردهای انجام شده خسارت وارد شده به محصولات زراعی و باغی در استان زنجان 85 میلیارد ریال بوده است.

رامین موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد میزان خسارت باغات زیتون اظهار کرد: در حال حاضر میزان خسارت باغات زیتون توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: حدود یک هفته زمان لازم است تا میزان خسارت باغات زیتون استان زنجان بررسی شده و برآورد میزان خسارت‌ها معلوم شود که بعد از یک هفته میزان خسارت‌های وارد شده اعلام خواهد شد.

مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان در مورد علت تاخیر پرداخت خسارت بیمه کشاورزی گفت: در حال حاضر خسارت‌ها بعد از بررسی کامل و مشخص شدن نتیجه نهایی بدون تاخیر پرداخت می‌شود و مشکلی در این راستا در استان زنجان وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه تاخیر در پرداخت خسارت‌ها در گذشته وجود داشت که این مشکل در استان برطرف شده است ابراز کرد: در حال حاضر همه خسارت‌های کشاورزی استان زنجان پرداخت شده و هیچ مورد پرداخت نشده‌ای در استان زنجان از سال گذشته نداریم.

موسی‌خانی با اشاره به اینکه کشاورزان می‌توانند محصولات بهاره خود را بیمه کنند افزود: بیمه زراعت بهاره تا پایان خرداد ماه تمدید شد و کشاورزان می‌توانند محصولات خود را بیمه کنند.

وی با اشاره به میزان خسارت برآورده شده حوزه کشاورزی بیان کرد: 4 هزار و 500 هکتار از محصولات زراعی و 3 هزار هکتار از محصولات باغی که در مجموع 7 هزار هکتار بوده دچار خسارت شدند.

مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: تا به امروز براساس برآوردهای انجام شده میزان خسارت وارده شده به محصولات زراعی و باغی استان زنجان 85 میلیارد ریال بوده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر