logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۶۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بهتر است زندگی با کرونا را یاد بگیریم

بهتر-است-زندگی-با-کرونا-را-یاد-بگیریم
سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی درباره برگزاری مسابقات پلی آف گفت: بهتر است زندگی کردن با کرونا را آموزش ببینیم.

به گزارش موج رسا; با اعلام سازمان لیگ رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تیر ماه برگزار خواهد شد و چهار تیم حاضر در این مسابقات می توانند از ۱۷ خرداد ماه تمرینات خود را آغاز کنند.

فاطمه شریف در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری مرحله پلی آف مسابقات با توجه به شرایط ویروس کرونا گفت: قرار است با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات از ۱۷ خرداد ماه آغاز شود و رقابت ها در تیر ماه برگزار شود. برگزار کردن یا عدم برگزاری رقابت ها مزیت و معایبی دارد ولی این را می دانیم مسئولان وزارت بهداشت و فدراسیون سلامت بازیکنان برایشان در اولویت قرار دارد. اگر به این نتیجه رسیده اند که مسابقات می تواند برگزار شود حتماً به این اطمینان دست یافته اند که بیماری مهار و کنترل شده است.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: همانطور که در ابتدای شیوع این ویروس قوانین سختگیرانه ای اعمال شد حتماً در حال حاضر به این اطمینان رسیده اند که برگزاری رقابت ها مشکلی ندارد. اینکه برگزاری مسابقات لزوم دارد یا خیر تشخیص آن بر عهده سازمان لیگ است و من به عنوان سرمربی نمی توانم برای فدراسیون تعیین تکلیف کنم.

وی ادامه داد: اما نظر شخصی من این است جذب اسپانسر در ورزش بانوان سخت است و این بیماری همچنان وجود دارد پس بهتر است زندگی کردن با کرونا را آموزش ببینیم. بسیاری از مشاغل در جامعه به حالت عادی برگشته اند حتی اماکن مذهبی نیز بازگشایی شده اند. اینکه من و بازیکنان فعالیت ورزشی نداشته باشیم نمی تواند صددرصد تضمین کند که به بیماری مبتلا نشویم چرا که سایر فعالیت های جامعه پابرجاست و قطعیتی وجود ندارد.

شریف ادامه داد: نظرم این است که تمام مسابقات مرحله پلی آف در یک شهر بی طرف و سفید برگزار شود که حداقل رفت و آمدها کاهش یابد. البته سازمان لیگ نظرش این است که طبق روال گذشته مسابقات برگزار شود.

سرمربی تیم فوتسال خراسان درباره شرایط آمادگی بازیکنان افزود: در این مدت بازیکنان شرایط تمرین در سالن را نداشتند و فقط طبق برنامه بدنسازی سعی کردند آمادگی نسبی خود را حفظ کنند امیدوارم بهترین تصمیم اتخاذ شود و هیچ بازیکن و تیمی متضرر نشود./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر