logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۶۱۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان:

آغاز فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

آغاز-فعالیت‌های-هیئت-دوچرخه‌سواری-زنجان-با-رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به آغاز فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فعالیت بیش از 50 دوچرخه‌سوار در استان زنجان خبر داد.

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری در زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه خطر شیوع بیماری کرونا هنوز در استان و کشور احساس می‌شود به مربیان و ورزشکاران تأکید شده است تا گروه‌های تمرینی دوچرخه‌سواری گروه‌های کوچکی باشند.

وی با بیان اینکه به ورزشکاران و مربیان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در حین ورزش کردن تأکید شده است، ابراز کرد: رعایت مسائل بهداشت عمومی و موارد مورد تأکید دانشگاه علوم پزشکی به ورزشکاران و مربیان توصیه‌شده است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین ورزش کردن یکی از مسائل مهم برای ما است و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این ویروس ریشه‌کن شود.

وی با بیان اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا فعلاً فقط اجازه تمرین به ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی را داده است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی به‌صورت رسمی از طرف فدراسیون و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام‌نشده است.

عصفوری با بیان اینکه هرزمانی برگزاری مسابقات ورزشی از طرف وزارت ورزش و جوانان اعلام شود فدراسیون دوچرخه‌سواری هماهنگی‌های لازم را جهت برگزاری مسابقات را انجام خواهد داد، عنوان کرد: ما هم به تبعیت از فدراسیون دوچرخه‌سواری طبق برنامه فدراسیون دوچرخه‌سواران استان را به مسابقات اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تعداد دوچرخه‌سواران در استان زنجان متغیر است، افزود: در استان زنجان ما دو نوع دوچرخه‌سواری قهرمانی و همگانی داریم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد دوچرخه‌سواران همگانی در دسترس نیست، ابراز کرد: بیش از 50 دوچرخه سوار سازمان‌یافته با بیمه ورزشی و تحت نظر هیئت فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر