logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۶۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

قطارهای مسافربری زنجان به تهران و مشهد فعال شد

قطارهای-مسافربری-زنجان-به-تهران-و-مشهد-فعال-شد
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به فعالیت محدود قطارهای مسافربری در شمالغرب کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: 10 قطار از 32 قطار مسافربری در مسیر شمالغرب کشور فعال است.

علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از آغاز فعالیت قطار‌های مسافربری در استان زنجان خبرداد و اظهار کرد: قطارهای مسافربری فعالیت‌های خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی غاز کردند.

وی تصریح کرد: با بهبود وضعیت بیماری کرونا تصمیم‌گیری بر آغاز فعالیت به صورت تناوبی قطارهای مسافربری شده قطارهای مسافری فعالیت‌های خود را کم‌کم آغاز کردند.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با تاکید براینکه فعالیت قطارهای به صورت یکجا نخواهد بود بیان کرد: قطار ریل باس زنجان- تهران فعال شده و همچنین قطار زنجان- مشهد نیز به صورت یک روز در میان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه با تصمیم ستاد مرکزی کرونا بسیاری از مراکز زیارتی نیز فعال شده است عنوان کرد: راه آهن نیز با تبعیت از تصمیم ستاد ملی کرونا فعالیت خود را آغاز کرده است.

خدایی با تاکید براینکه از اول این هفته تعداد محدودی از قطارهای مسافربری فعال شده است عنوان کرد: در کل محور آذربایجان 32 قطار مسافربری فعال داشتیم که در حال حاضر از این تعداد تنها 10 قطار فعال است.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها با محدود و با رعایت کامل بهداشتی آغاز شده و اگر نتیجه قابل رضایت ستاد ملی کرونا باشد احتمال افزایش فعالیت تعداد قطارهای مسافربری وجود دارد.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور بیان کرد: اگر تصمیم کشوری هم بر محدود کردن همین تعداد قطارهای مسافربری هم باشد باز هم تبعیت کرده و فعالیت‌ها را محدود خواهیم کرد.

وی افزود: مهمترین رویکرد راه آهن حفظ سلامت مسافرین محترم شبکه ریلی است و این موضوع بالاترین هدف ما در سطح کشور است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر