logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۶۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

تحریم ناجا توسط آمریکا نشان دهنده اقتدار این نیرو است

تحریم-ناجا-توسط-آمریکا-نشان-دهنده-اقتدار-این-نیرو-است
امام جمعه ابهر گفت: تحریم نیروی قهرمان و مقتدر انتظامی نشان دهنده عظمت روحی و اقتدار این نیرو بوده و هر چه تحریم‌ها بیشتر شود، جمهوری اسلامی قویتر می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: طبق آموزه‌های دینی، قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، باید با همگان زندگی مسالمت آمیز داشت ولو اینکه طرف مقابل کافر باشد.

وی افزود: اما نکته‌ای در آموزه‌های دینی در مورد استکبار وجود دارد که می‌گوید هیچ موقع با استکبار زندگی مسالمت آمیز نداشته باشید چرا که استکبار پیمانپذیر و عهد پذیر نیست و نمی‌شود با او بر سر یک میز جمع شد و عهدنامه، پیمان‌نامه و قطعنامه‌ای را امضا کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: به همین دلیل قرآن می‌فرماید " فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ"، چرا که چنین افرادی عهد پذیر و پیمان پذیر نبوده و هر قرارداد نظیر برجامی را اگر امضا کنند، آن را پاره می‌کنند.

امام جمعه ابهر ادامه داد: درنده خویی و وحشی‌گری جزو ذات لاینفک آمریکا و اسرائیل بوده و این دو نوکر یکدیگر هستند.

حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه این نوع برخوردها و تحریم‌ها برای نظام اسلامی تازگی ندارد، افزود: از اول انقلاب تحریم‌ها وجود داشته و ما با تحریم‌ها رشد کرده‌ و قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: تحریم نهادهای انقلابی، نیروهای نظامی و انتظامی هیچ تاثیری در ادامه فعالیت‌های جمهوری اسلامی نخواهد داشت و این کار آمریکا تنها برای او مشکل ساز می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: تحریم نیروی قهرمان و مقتدر انتظامی نشان دهنده عظمت روحی و اقتدار این نیرو بوده و هر چه تحریم‌ها بیشتر شود، جمهوری اسلامی قویتر می‌شود.

امام جمعه ابهر ادامه داد: آمریکا به جای تحریم بهتر است به درماندگی خود در برابر ویروس کرونا چاره اندیشی کرده و خود را نجات دهد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر