logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۶۱۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

توزیع 81 هزار بسته معیشتی در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در زنجان

توزیع-81-هزار-بسته-معیشتی-در-سه-مرحله-رزمایش-کمک-مومنانه-در-زنجان
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در سه مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه 81 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شد.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، سپاه پاسداران انقلاب اسلمی و سپاه استان زنجان با استفاده از نیروی انسانی، پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی تیپ و رده‌های مختلف بسیج و نیروهای تخصصی جنگ نوین با همه توان وارد عمل شد.

وی افزود: فعالیت‌های سپاه انصار المهدی (عج) استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آغاز و  ضد عفونی معابر، مساجد، مراکز پرتردد انجام شد.

این مسئول با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه از سوی سپاه و خیرین استان، بیان داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان،رزمایش مواسات و کمک مومنانه   آغاز شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به همکاری همه پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها و نواحی بسیج در این رزمایش، افزود: در مرحله نخست نیازمندان واقعی شناسایی و با تشکیل بانک اطلاعاتی در این راستا اقدام شد.

سردار کرمی با بیان اینکه به نیازمندانی در این رزمایش کمک شد که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان نیستند، افزود: سه مرحله این رزمایش با همکاری مسئولان، نماینده ولی فقیه در استان و دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این رزمایش در روزهای آغازین ماه رمضان برگزار شد، افزود: مرحله دوم همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار و در دو مرحله 65 هزار و 954 بسته معیشتی در استان توزیع شد.

این مسئول بیان داشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه روز چهارشنبه از ساعت 15 تا 17 بعدظهر با توزیع 15 هزار بسته معیشتی برگزار می‌شود.

وی ارزش ریالی هر بسته را بین 300 تا 400 هزار تومان اعلام کرد و گفت: در ماه رمضان 63 هزار و 350 بسته غذای گرم نیز در مناطق مختلف استان زنجان از سوی سپاه توزیع شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر