logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۶۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

تصمیم جدیدی برای بازگشایی سینماها اعلام نشده است

تصمیم-جدیدی-برای-بازگشایی-سینماها-اعلام-نشده-است
معاون فرهنگی – هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سازمان سینمایی کشور هنوز تصمیم برای بازگشایی سینماها در کشور اتخاذ نکرده است.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سازمان سینمایی کشور برای بازگشایی سینماها تصمیمی نگرفته و اعلامی نیز به استان‌ها نشده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در حال حاضر در شرایط نارنجی و قرمز قرار دارد، افزود: در صورت بازگشایی سینماها این بازگشایی برای استان‌های سفید خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت اتخاذ تصمیم برای بازگشایی سینماها، پروتکل‌ها از سوی سازمان سینمایی  اعلام می‌شود که تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

معاون فرهنگی – هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هنوز تصمیم برای بازگشایی مجتمع‌های فرهنگی و هنری به استان‌ها ابلاغ نشده است، افزود: به دلیل عدم بازگشایی این مجتمع‌ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برنامه‌ای در این زمینه نخواهد داشت.

علیمحمدی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری در حال حاضر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، افزود: اختتامیه جشنواره‌های مختلف سال گذشته در فضای مجازی برگزار شد.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب پروتکل‌های اعلامی فعالیت می‌کند و در صورت اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ها پیگیری می‌شود.

این مسئول از فعالیت انجمن‌های ادبی و فرهنگی استان زنجان در فضای مجازی خبر داد و گفت: این انجمن‌ها اقدام به برگزاری شب شعر در فضای مجازی می‌کنند.

معاون فرهنگی – هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: با شیوع بیماری کرونا و برگزاری برنامه‌ها در فضای مجازی اقدامات مطلوبی از سوی انجمن‌های مختلف ادبی و فرهنگی انجام شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر