logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۶۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

مدعیان اداره دنیا در مدیریت بیماری کرونا شکست خوردند/ آزاد سازی خرمشهر روز اقتدار در تاریخ انقلاب اسلامی است

مدعیان-اداره-دنیا-در-مدیریت-بیماری-کرونا-شکست-خوردند-آزاد-سازی-خرمشهر-روز-اقتدار-در-تاریخ-انقلاب-اسلامی-است-
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقابله و مهار بیماری کرونا سربلند بیرون آمد گفت: در مقابل مدعیان حقوق بشر که ادعای اداره دنیا را داشتند در مدیریت بیماری کرونا شکست خورده و ناتوان ماندند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله خاتمی امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با بیماری کرونا سربلند بیرون آمد اظهار کرد: آنهایی که ادعای اداره دنیا را داشتند و مدعی حقوق بشر بودند در مدیریت انسانی و درمانی و هم در مدیریت اخلاقی شکست خوردند.

وی تصریح کرد: ایران سرافزاز با توسل و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سیره نبوی و علوی از این امتحان توانستند با همبستگی و فداکاری سربلند بیرون بیایند.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه نیروهای بهداشتی و درمانی٬ نظامی و انتظامی و امنیتی٬ خیرین و نیکوکاران همه و همه در صحنه مقابله با بیماری بودند افزود: ملت ایران نیز با همکاری بیش از پیش توانستند به خوبی از عهده شکست این بیماری برآیند.

وی با اشاره به سوم خرداد ماه مصادف با سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد: همه هشت دفاع مقدس عزت و اقتدار بود و در این هشت سال برجسته فراز‌هایی وجود داشت که برجسته‌ترین آنها فتح خرمشهر که 19 ماه در اسارت دشمن بود.

خاتمی بیان کرد: کسی باور نمی‌کرد ایران بتواند دوباره خرمشهر را آزاد کند در حالی که به حول و قوه الهی رزمندگان کشور ما توانستند به صورت سازماندهی شده وارد میدان شوند و خرمشهر را از دست دشمن آزاد کنند.

وی با تاکید براینکه رزمندگان اسلام توانستند در عملیات خرمشهر 19 هزار نفر از نیروهای دشمن را به اسارت بگیرند افرود: 16 هزار نفر از نیروهای دشمن نیز در عملیات آزاد سازی خرمشهر کشته شدند و غنائم زیاد جنگی هم به دست رزمندگان اسلام افتاد.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه 5 گردان از نیروهای داوطلب و بسیجی سپاه پاسداران زنجان نیز در عملیات غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر شرکت داشتند عنوان کرد: بیش از 280 نفر در این عملیات جانباز شده و بیش از 150 نفر نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی در ادامه با تاکید بر آزاد سازی روز قدس بیان کرد: امام راحل فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و انشاالله با همت جبهه مقاومت و با یاری خداوند سوریه٬ عراق٬ یمن هم آزاد شده و خون شهیدان مقاومت و خون سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید والامقام سلیمانی باعث خواهد شد که قدس عزیز نیز آزاد شود.

خاتمی عنوان کرد: جوانان نسل امروز همان سرودی را که برای شهید جهان آرا خواندند که "ممد نبودی که ببینی خرمشهر آزاد شد" را برای شهید سلیمانی و همرزمش ابومهندس خواهند خواند جایت خالی است که ببینی قدس شریف آزاد شد.

وی در پایان با تاکید براینکه مردم زنجان در مقابله با بیماری کرونا همکاری بسیار خوبی را داشتند و بعد از این نیز این همکاری را خواهند داشت تا ریشه بیماری به صورت کامل از جامعه ما کنده شود افزود: به دلیل رعایت بهداشت و همکاری خوب مردم زنجان تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در این استان نسبت به خیلی از استانها کمتر بود و مردم در این ایام به یاری هم شتافتند و در کمک مومنانه نیز بسیار خوب عمل کردند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر