logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۶۱۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

قدس را خدا آزاد خواهد کرد/ صدای نفس‌های آخر رژیم جعلی اسرائیل شنیده می‌شود

قدس-را-خدا-آزاد-خواهد-کرد-صدای-نفس‌های-آخر-رژیم-جعلی-اسرائیل-شنیده-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز قدس نماد صف بندی جبهه حق علیه باطل بوده و همانگونه که در آزادی سازی خرمشهر دشمن به زانو در آمد اسرائیل نیز 25 سال آینده را نمی‌بیند.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اهمیت روز قدس برای مردم ایران، مومنین و مسلمانان و آزادی خواه جهان و مبارزان با ظلم و ظالم پوشیده نیست.

وی افزود: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین، راهبردی‌ترین و ماندگارترین فعالیت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

این مسئول بیان داشت: روز قدس نماد صف بندی جبهه حق علیه باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنجدیده فلسطین است که دفاع از حقوق این مردم گرامیداشت این یوم‌الله را برجسته می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: روز قدس روز ایران و مردم فلسطین نبوده و روز جهان اسلام است و به همین مناسبت آخرین جمعه ماه رمضان خیل کثیری از آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان تجمعاتی را برگزار می‌کنند که در ایران به صورت راهپیمایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: این راهپیمایی به صورت باشکوه دارای پیام و شعارهای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ار جنایت‌ها و ظلم رژیم جعلی و غده سرطانی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین جهان دارای اهمیت است، افزود: همه کشورهای مسلمان نسبت به این قضیه اهتمام بیشتری داشته و از سال 58 تا کنون همه ساله به عظمت این روز افزوده می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: مردم فلسطین با این برگزاری روز قدس احساس آزادی‌ اجتماعی و معنوی کرده و به آزاد سازی قدس شریف دلگرم می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با ادامه مقاومت و به فرموده مقام معظم رهبری کسب نیروی معنوی باعث خواهد شد در سال‌های آینده نزدیک ریشه این غده سرطانی کشیده شود.

وی با اشاره به تقارن روز قدس با سوم خرداد به عنوان سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: همانگونه که در آزاد سازی خرمشهر اجازه ندادیم دشمن پیشروی کند، برای آزاد سازی قدس شریف هم ملت‌های آزادی خواه جهان تلاش کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر