logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۶۱۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس:

روز قدس به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است

روز-قدس-به-نماد-وحدت-مسلمین-جهان-تبدیل-شده-است
نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ملت ایران روز قدس را امسال متفاوت‌تر گرامی می‌دارند گفت: امسال ایرانی‌ها با برنامه‌های مختلف حقانیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

سید مرتضی خاتمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد : اهمیت روز قدس امروز از هر زمان دیگری برای مردم دنیا روشن‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس امروزه به نماد وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است تصریح کرد : دل مردمان غیر مسلمان نیز از اشغالگری رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایی که علیه مردم بیگناه فلسطین انجام می‌دهند به درد آمده است.

نماینده شهرستانهای ماهنشان و ایجرود و دهستانهای بوغداکندی و قلتوق در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این نکته که جنایت‌های رژیم صهیونیستی برای همه ملت‌های جهان روشن است افزود : مسلمانان در این روز با تمام وجود جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند و آزادی قدس را فریاد می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه سالهای اخیر مسلمانان و حتی ملل غیرمسلمان نیز در روز قدس برای محکومیت رژیم غاصب اسرائیل به صحنه آمده اند عنوان کرد : امسال هم با توجه به شرایط بیماری کرونا گرامیداشت این روز به روش‌های مختلف و به صور متنوع محازی و رسانه‌ای انجام می‌شود.

خاتمی با تاکید بر اینکه روز قدس زنگ خطری برای موجودیت رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است افزود : امروز جهان شاهد جنایات گسترده ضد بشری از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین است.

وی با اشاره به اینکه برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس به معنای این نیست که مردم ما از اعلام انزجار علیه اسراییل دست می‌کشند افزود: ملت ایران امسال با اجرای برنامه‌های مختلف در رسانه‌ها و فضای مجازی حقانیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

خاتمی در ادامه با اشاره به موضوع بیماری کرونا و نحوه مقابله با این بیماری تا ریشه کنی آن در جامعه افزود: در حال حاضر از مرحله کنترل بیماری کرونا عبور کرده ایم و در مرحله مهار آن هستیم و باید همزمان با بازگشائی کسب و کار ها و مجامع مختلف اقتصادی و اجتماعی، کماکان جانب احتیاط را حفظ و اصول بهداشتی خود و دیگر مراقبتی را مؤکدا رعایت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس دهم با تاکید براینکه در حال حاضر با توجه به اینکه ترددها افزایش یافته و حضور افراد در مجامع نیز بیشتر شده احتمال افزایش شیوع بیماری وجود دارد بیان کرد : در برخی از استانها به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی شاهد افزایش تعداد مبتلایان هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه بازگشایی‌ خیلی از مراکز اتفاق افتاده و این موضوع نیازمند رعایت همزمان موارد بهداشتی است خاطر نشان کرد: مردم عزیز همچنانکه با همکاری خود نقش اول را در مهار ویروس کرونا داشته اند، بعد از این نیز تا ریشه کنی بیماری قطعا همکاری و رعایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر