logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد

تعریف استاد برای تمامی دروس دانشگاه پیام نور استان زنجان

تعریف-استاد-برای-تمامی-دروس-دانشگاه-پیام-نور-استان-زنجان
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به تعریف استاد برای تمامی دروس دانشگاه پیام نور استان زنجان، گفت: دروس خودخوان شامل نمره میان‌ترم نمی‌شود.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دروس خودخوان دانشگاه پیام نور، ابراز کرد: با توجه به برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی و با محوریت اساتید برای تمامی دروس خود خوان استاد تعریف‌شده است تا از دانشجویان آزمون پایان‌ترم را اخذ کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه برای دروس خودخوان نمره میان‌ترم اختصاص پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: ارزشیابی دانشجو توسط استاد با روش‌هایی که استاد در نظر دارد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: 100 درصد درخواست وام‌هایی دانشجویی ثبت‌شده در مهلت اعلام‌شده در قالب وام‌های مختلف پوشش داده‌شده است.

محمدی عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان می‌توانند از سه نوع وام صندوق رفاه، بنیاد علوی و بانک‌های طرف قرارداد با دانشگاه پیام نور برای پرداخت شهریه دانشگاه بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از دانشجویان به دلیل عدم احراز شرایط یا عدم اقدام در مهلت قانونی امکان دریافت وام از صندوق بنیاد علوی و رفاه را ندارند ولی همچنان می‌توانند از تسهیلات بانک‌های طرف قرارداد با دانشگاه پیام نور یعنی بانک‌های انصار و مهر ایران بهره‌مند شوند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر