logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۶۱۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

زمین‌های شهرک صنعتی طارم 5 هکتار افزایش می‌یابد

زمین‌های-شهرک-صنعتی-طارم-5-هکتار-افزایش-می‌یابد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه زمین‌های شهرک صنعتی طارم 5 هکتار افزایش می‌یابد گفت: تا دو ماه آینده مشکل زمین شهرک صنعتی طارم برطرف می‌شود.

ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مشکل استقرار واحدهای جدید صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی به ویژه در شهرستان طارم و خدابنده اظهار کرد: مشکلی در استقرار واحدهای صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی خدابنده وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه قیمت زمین در این مناطق به دلیل محروم بودن منطقه قیمت زمین‌ها پایین است افزود: در شهرک صنعتی طارم زمین‌ها به طور متوسط با قیمت متری 30 تا 40 تومان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه خیلی از زمین‌های واگذار شده فعال نیست و جزو مناطق راکد استان زنجان محسوب می‌شود عنوان کرد: چون بنیه این صاحبان زمین‌ها ضعیف است و تولید کننده نیست نمی‌توانند به بهره‌برداری برسانند.

وی ابراز کرد: برای افزایش سطح زمین‌های شهرک صنعتی طارم تصمیم‌گیری شده و قرار است 5 هکتار به زمین‌های شهرک صنعتی طارم اضافه می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در شهرستان خدابنده نیز در زرین رود ناحیه صنعتی ایجاد خواهد شد افزود: در خدابنده مشکل زمین وجود ندارد و اگر سرمایه‌گذار جدید در حوزه صنایع تبدیلی باشد زمین لازم برای واگذاری در خدابنده وجود دارد.

وی عنوان کرد: در شهرستان طارم نیز با اضافه شدن زمین 5 هکتاری مشکل زمین برطرف خواهد شد و در طول دو سه ماه آینده این اتفاق می‌افتد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر