logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۶۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

جریان رسانه‌ای غرب به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است

جریان-رسانه‌ای-غرب-به-دنبال-سرپوش-گذاشتن-بر-جنایات-رژیم-صهیونیستی-است
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با گرامیداشت روز قدس گفت: جریان رسانه‌ای غرب به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روز قدس و لزوم رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی سالهای طولانی است که با اشغال سرزمین‌های فلسطینی بدترین جنایت‌ها را برعلیه مسلمانان این کشور انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در منطقه است، ابراز کرد: متاسفانه برخی مرتجعین منطقه یا در برابر جنایات این رژیم سکوت کردند و یا از طرحهای ننگین آمریکایی که به نفع رزیم صهیونیستی است، حمایت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه آمریکایی‌ها با طرح ننگین معامله قرن و انجام یک عملیات روانی و رسانه‌ای خواسته‌های رژیم صهونیستی را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: هدف رژیم صهونیستی تنها غصب سرزمین های فلسطینی نیست بلکه اهداف بزرگتری برای ضربه زده به اسلام دارد.

وی با تاکید بر اینکه جریان رسانه‌ای غرب به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: علاوه بر آمریکا ما بارها دیدیم که کشورهای غربی از این رژیم حمایت کردند.

جعفری با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت شکست‌های سنگینی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است، گفت: امروز حزب الله لبنان خواب را از رژیم صهیونیستی گرفته و در حقیقت اسرائیل در مقابل حزب الله درمانده شده است.

وی با یادآوری اهداف رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات تصریح کرد: اگر امروز این رژیم جنایتکار شرایط را مهیا ببیند به اهدافی بزرگتر از این فکر خواهد کرد اما جبهه مقاومت تمام نقشه‌های این رژیم را نقش براب کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: طبق فرمایش ایشان محو دولت اسرائیل به معنای محو یهودیان نیست. ما با مردم یهود کاری نداریم، محو اسرائیل یعنی مردم مسلمان، مسیحی و یهودی فلسطین خودشان دولت شان را انتخاب کنند و بیگانه ها و اوباشی مثل نتانیاهو را بیرون کنند و محو اسرائیل یعنی این، و این اتفاق خواهد افتاد.

جعفری بر لزوم همبستگی ملت‌های مسلمان بر مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: روز قدس روزی است تا مسلمان با اتحاد و همدلی ملت مظلوم فلسطین را نجات داده و ؤزیم غاصب صهیونیستی را از منطقه خارج کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، تصریح کرد: ایران اسلامی به عنوان تنها منجی مظلومان و ستم دیدگان تمام نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرده و تا آزادی قدس و رهایی تمام مظلومان عالم از ستم جنایتکاران دست از پای نخواهد کشید.

این مسئول با اشاره به شرایط این روزهای دنیا به خاطر شیوع کرونا خاظرنشان کرد: ویروس کرونا باعث نخواهد شد که آزادی قدس شریف به فراموشی سپرده شود چرا که این روزها ما شاهد حضور گسترده کاربران شبکه های اجتماعی در گرامیداشت روز قدس هستیم.

وی با بیان اینکه این روزها رژیم صهیونیستی در فضا مجازی هم امنیت ندارد، گفت: امروز هشتگ‌های مختلفی در محکومیت این رژیم جعلی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی جریان دارد که خود پیام روشی را مخابره کرده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر