logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۶۱۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

رژیم جعلی اسرائیل آینده‌ای در منطقه و جهان ندارد

رژیم-جعلی-اسرائیل-آینده‌ای-در-منطقه-و-جهان-ندارد

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: رژیم جعلی اسرائیل آینده‌ای در منطقه و جهان ندارد و همه سرزمین فلسطین متعلق به مردم آن است.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: روز قدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به منظور دفاع از آرمان فلسطین و حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده نامگذاری شد.

وی افزود: روز جهانی قدس روز اعلام همبستگی با ملت فلسطین و تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری است تا با تداوم عدالتخواهی در جهان، زمینه آزاد سازی قدس شریف فراهم شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نامگذاری هوشمند آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از حق قانونی این ملت است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: مسئله آزاد سازی فلسطین از چنگال رژیم غاصب اسرائیل نمادی برای استکبار ستیزی محسوب شده و معامله ننگینی مثل معامله قرن نمی‌تواند این استکبار ستیزی و اعلام انزجار مردم جهان از رژیم کودک‌کش اسرائیل را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل آینده‌ای در منطقه و جهان ندارد، افزود: همه سرزمین فلسطین متعلق به مردم فلسطین بوده و مقاومت به موجودیت این رژیم جعلی پایان خواهد داد.

این مسئول بیان داشت: حمایت از انتفاضه فلسطین امسال نیز پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و کشورهای اسلامی و مردم آزادی خواه جهان اجازه نمی‌دهند هویت تاریخی ملت فلسطین به بوته فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سرزمین فلسطین به عنوان نماد حق و عدالت برای جامعه جهانی محسوب می‌‌شود و همه آزادی خواهان جهان برای باقی ماندن این سرزمین در دست مردم فلسطین روز قدس فریاد سر می‌دهند.

سردار کرمی با اشاره به مخالفت جامعه جهانی با پروژه‌های یهودی سازی در سرزمین‌های اشغالی، بیان داشت: مسئله فلسطین مسئله امت اسلامی بوده و اجازه داده نمی‌شود تا با عادی سازی شرایط، رژیم غاصب اسرائیل از آن بهره‌برداری کند.

این مسئول تصریح کرد: روز جهانی قدس نماد وحدت جهان اسلام و فریاد دادخواهی مردم برای دفاع از حق مردم فلسطین و دادخواهی از اقدامات ضد بشری رژیم جعلی اسرائیل غاصب است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر