logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۶۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان:

نرخ‌های جدید نان در زنجان اعلام شد/ با تخلفات به شدت برخورد می‌شود

نرخ‌های-جدید-نان-در-زنجان-اعلام-شد-با-تخلفات-به-شدت-برخورد-می‌شود

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با بیان اینکه نرخ‌های جدید نان در زنجان اعلام شده است گفت: نرخ‌های جدید از فردا اعمال می‌شود.

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نرخ‌های جدید نان در استان زنجان اظهار کرد: قیمت مصوب نان لواش یارانه پز‌ها 150 گرم با 250 تومان تعیین شده است.

وی با تاکید براینکه نان بربری یارانه پز‌ها نیز با وزن 500 گرم با قیمت 750 تومان تعیین شده است تصریح کرد: سنگک یارانه‌ای نیز یک هزار تومان با وزن نان پخته شده آن 400 گرم تعیین شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با تاکید براینکه سنگک یارانه در شهرستان زنجان نداریم و در برخی از شهرستانها وجود دارد افزود: همه سنگکی‌های شهرستان زنجان نیمه یارانه‌ای هستند.

وی در ادامه به مصوبه جدید قیمت نان نیمه یارانه ای در زنجان اشاره و عنوان کرد: نان لواش نیمه یارانه‌ای در زنجان کمتر است قیمت نان لواش نیمه یارانه‌ای 150 گرم با قیمت 300 تومان تعیین شده است.

الماسی با بیان اینکه بربری نیمه یارانه‌ای نیز با وزن 500 گرم با قیمت یک هزار 250 تومان تعیین شده است بیان کرد: تعداد نانوایی بربری نیمه یارانه‌ای هم در زنجان کم بوده و بیشتر بربری‌ها یارانه‌ای هستند.

وی با اشاره به اینکه سنگک نیمه یارانه‌ای نیز یک هزار و 250 تومان بوده با وزن نان پخته شده 400 گرم تعیین شده است افزود: از فردا قیمت‌های جدید در سطح استان اعمال خواهد شد.

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان ابراز کرد: سنگکی‌ها حق ندارند از یک هزار و 250 تومان بالاتر بفروشند و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی با تاکید براینکه مردم نان سنگکی‌ها را بعد از پخت می‌توانند وزن کنند، افزود: نان سنگگ 400 گرم بوده و نان بربری پخته شده نیز حدود 380 گرم باید باشد و اگر تخلفاتی را مشاهده شد از طریق سامانه 124 گزارش خود را اعلام کنند.

الماسی تاکید کرد: از فردا چهار اکیپ بازرسی از اتحادیه و حدود 5 اکیپ نیز از سازمان صمت به صورت مشترک نانوایی‌ها را رصد خواهند کرد و اگر هر نانوایی در وزن و قیمت کوچکترین تخلف کند سهمیه آنها قطع خواهد شد، همه این موارد گفته شده و تذاکرات لازم نیز به همه نانوایی‌ها از قبل اعلام شده و برخوردها نیز بدون اغماض خواهد بود.

قیمت‌های جدید نان

                            یارانه‌ای

لواش 150 گرم                             250 تومان

سنگک 400 گرم( نان پخته شده)         1000 تومان

بربری 500 گرم                            750 تومان

                           نیمه یارانه‌ای

لواش 150 گرم                              300 تومان

سنگک 400 گرم( نان پخته شده)         1250 تومان     

بربری 500 گرم                            1250 تومان

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر