logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۶۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

اهداف روز قدس با شیوع کرونا کمرنگ نمی‌شود/ معامله قرن طرح بزک شده آمریکایی است

اهداف-روز-قدس-با-شیوع-کرونا-کمرنگ-نمی‌شود-معامله-قرن-طرح-بزک-شده-آمریکایی-است

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که اسرائیل محو شود برپایی روز قدس ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا اهداف برگزاری این روز کمرنگ شود

 مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز قدس تا زمانی که رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل محو نشده و تا زمانی که انقلاب اسلامی جوهره دارد برای ما مهم است.

وی با بیان اینکه جدا کردن یک امت از سرزمین خود اتفاق معمولی و ساده‌ای نیست، افزود: اگر در مقابل چنین اقداماتی کوتاه بیاییم، ادامه می‌یابد و نقشه‌ای همچون از نیل تا فرات بیان می‌شود.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل با ارائه طرح‌‌های جعلی وحدت و همبستگی بین مسلمانان جهان را نشانه رفته است اما گرامیداشت و برپایی روز قدس اجازه نمی‌دهد وحدت بین مسلمانان کاهش یابد.

طاهری بیان داشت: تا زمانی که اسرائیل محو شود برپایی روز قدس ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا اهداف برگزاری این روز کمرنگ شود.

وی با بیان اینکه در استان‌هایی که امکان برگزاری راهپیمایی وجود دارد، مردم به صحنه می‌آیند، افزود: در جاهایی که امکان حضور فراهم نیست، فضای مجازی بهترین فرصت برای اعلام انزجار از اقدامات رژیم جعلی اسرائیل است.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیل همواره پشت پرده و روی میز طرح‌های مفصلی برای جهان اسلام با عناوین مختلف دارد اگرچه این طرح‌ها را برای جلب نظر جهانیان با ظاهر خوبی آماده می‌کند.

طاهری معامله قرن را نیز یکی از طرح‌های بزک شده عنوان کرد و گفت: این طرح هم تحت عنوان گفت‌و‌گو و گفتمان به خورد جامعه جهانی داده می‌شود.

وی گفت: به همت جبهه مقاومت و مردم فلسطین توطئه معامله قرن نیز برچیده شده و مردم آزادی خواه جهان اجازه نمی‌دهند آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر