logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۶۱۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان خبرداد

برپایی نماز عید فطر در میدان رسل زنجان/ نماز جمعه برگزار نمی‌شود

برپایی-نماز-عید-فطر-در-میدان-رسل-زنجان-نماز-جمعه-برگزار-نمی‌شود

مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان گفت: نماز عید فطر امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در محوطه روباز میدان رسل زنجان برگزار می‌‌‍‌شود.

حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نماز عید فطر در میدان درالقرآن(رسل) زنجان از ساعت 7 صبح با حضور مومنین روزه‌دار در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نماز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: نماز عید فطر در فضای باز روبروی مصلی خاتم الانبیا برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با شرکت واحد شهر زنجان در خصوص جابه‌جایی نمازگزاران صحبت‌هایی انجام شده است تا روزه‌داران در نماز عید فطر شرکت کنند.

مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان با اشاره به اینکه امکان برگزاری نماز عید فطر در مصلی خاتم الانبیای زنجان فراهم نشد، افزود: در شهرستان نیز در مصلی‌ها نماز عید فطر اقامه نمی‌شود.

اسماعیلی بیان داشت: بر اساس اعلام ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در استان و بر اساس تصمیمات اخذ شده نماز عید فطر فقط در محوطه‌های رو باز اقامه می‌شود.

وی از تعطیلی نماز جمعه این هفته خبرداد و گفت: هنوز امکان برگزاری نماز جمعه به دلیل شیوع بیماری کرونا در مرکز استان زنجان وجود ندارد و این هفته نیز برگزار نمی‌شود.

این مسئول در خصوص میزان زکات فطره نیز گفت: هنوز از سوی آیت‌الله خاتمی میزان زکات فطره اعلام نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر