logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۶۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

قیمت جدید نان از پنج شنبه هفته جاری در زنجان اعمال می‌شود

قیمت-جدید-نان-از-پنج-شنبه-هفته-جاری-در-زنجان-اعمال-می‌شود

رئیس سازمان صمت استان زنجان از اعمال قیمت جدید نان تا دو روز آینده در استان زنجان خبرداد و گفت: با قیمت جدید تخلفات به حداقل می‌رسد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اعمال قیمت جدید نان در استان زنجان اظهار کرد: قیمت‌های جدید از پنج شنبه هفته جاری در زنجان اعمال خواهد شد، البته نظارتها نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌های جدید به صورت کامل کارشناسی شده است تصریح کرد: با رویه جدید قیمت‌ها کیفیت نان افزایش می‌یابد و چانه‌ها نیز به وزن واقعی خود می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: بعد از آنکه قیمت‌ها ابلاغ شده هر واحد نانوایی که وزن مصوب چانه‌ها را رعایت نکند هم برخورد خواهد شد و هم سهمیه آن نیز قطع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمع پرونده‌هایی اخیرا در خصوص تخلفات نانوایی‌ها تشکیل شده حدود 5 هزار مورد بوده است افزود: این پرونده‌ها تقریبا اکثر نانوایی‌ها را شامل می‌شود.

فغفوری با تاکید براینکه قیمت‌های جدید تقریبا جلوی خیلی از تخلفات را می‌گیرد گفت: نظارت‌ها ریزتر و دقیق‌تر می‌شود.

وی با تاکید براینکه عدم افزایش قیمت زمینه را برای افزایش تخلفات مهیا کرده بود افزود: بعد از اعمال قیمت برخورد با متخلفان هم بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان بیان کرد: اعمال قیمت‌های جدید نان مصوبه مهرماه سال 98 هیئت دولت بوده که به دلیل مشکلات بوجود آمده اعمال آن با هشت ماه تاخیر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با این وضعیت نانوایی‌ها منصف متضرر می‌شدند خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از نانوایی‌ها هم دست به تخلف می‌زدند که بعد از اعمال قیمت‌های جدید به هیچ عنوان تخلفان قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه جلوی برخی از تخلفاتی که نانوایی‌ها به بهانه‌ها مختلف مانند سبوس کردن دوطرف نان و غیره مرتکب می‌شدند گرفته می‌شود افزود: حتی برای کنجد کردن نان سقف قیمت تعیین شده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه جزو آخرین استان شمالغرب در افزایش قیمت‌ نان هستیم گفت: اردیبل و کردستان نیز در هفته گذشته افزایش قیمت‌ها را اعمال کردند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر