logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۶۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در گفت‌وگو با موج رسا مطرح شد؛

هشدار مدیریت بحران نسبت به حضور مردم در فضاهای باز و ارتفاعات

هشدار-مدیریت-بحران-نسبت-به-حضور-مردم-در-فضاهای-باز-و-ارتفاعات-

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: ضروری است مردم از حضور در فضاهای باز، ارتفاعات و مجاورت با سازه‌های فلزی مرتفع پرهیز کنند.

 

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان در خصوص رخداد متناوب رعد و برق شدید همراه با رگبار و باران هشدارهای لازم به مردم داده شده است.

وی با بیان اینکه از بعدظهر امروز احتمال بارش باران و تگرگ وجود دارد، ادامه داد: این پدیده اغلب مناطق استان را در بر گرفته و احتمال آسیب به تاسیسات شهری و روستایی، خطوط انتقال نیرو به دلیل وقوع متناوب رعد و برق وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ضروری است مردم از حضور در فضاهای باز، ارتفاعات و مجاورت با سازه‌های فلزی مرتفع پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه نیروهای امدادی و مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند، افزود: رنگ هشدار هواشناسی زرد و صرفا برای آگاهی دهی به مردم است.

کرامتی میزان خسارت وارد شده به دلیل وقوع سیل در شهرستان طارم را ناچیز عنوان کرد و گفت: در سیل اخیر این شهرستان تنها یک خانه که در مسیر سیلاب قرار داشت، دچار آبگرفتگی شدید شد.

وی با بیان اینکه برخی از افراد متاسفانه مزارع کشاورزی و خانه‌های خود را در مسیر سیلاب بنا می‌کنند، افزود: علیرغم هشدارهایی که از سوی مسئولان داده می‌شود، احداث چنین بناهایی همواره حادثه آفرین است.

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار گرفتن مزارع کشاورزی در مسیر سیل همواره حادثه آفرین بوده و نباید انتظار داشت تا با وقوع سیل در امان بماند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر