logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۶۱۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

آغاز اجرای طرح مقابله با احتکار خودرو در استان زنجان

آغاز-اجرای-طرح-مقابله-با-احتکار-خودرو-در-استان-زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با احتکار خودرو از امروز در استان زنجان آغاز شد گفت: با محتکران برابر قانون برخورد می‌شود.

 

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بخشنامه اجرای طرح مقابله با احتکار خودرو در استان زنجان از امروز اعمال می‌شود اظهار کرد: باید نمایشگاه‌ها موجودی  انبارهای خود را در سامانه انبارها ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری نیروی انتظامی، سازمان صمت استان، و دادستانی برگزار خواهد شد تصریح کرد: مردم هم می‌توانند گزارشات خود را از طریق سامانه 124 گزار دهند و یا به صورت حضوری به تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف اعلام کرده و همچنین می‌توانند گزارشات خود از طریق پلیس 110 ثبت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اگر کسی بخواهد قصد نگهداری و احتکار خودرو داشته باشد و موجودی انبار خود را به سازمان انبارهای اعلام نکند قطعا براساس قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد بیان کرد: در صورت کشف احتکار خودروها با قیمت مصوب در بازار عرضه می شود تا 70 درصد ارزش خودروهای کشف شده نیز جریمه اعمال خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه با گرانفروشان خودرو به ویژه خودروهای صفر کیلومتر برخورد می‌شود گفت: قیمت مصوب برای خودروها تعیین شده و 10 درصد نیز سود برای آن در نظر گرفته شده که اگر کسی بخواهد از قیمت مصوب شده تعدی کند به عنوان گرانفروش مطرح شده و برخورد خواهد شد.

ممیزی با تاکید براینکه از نمایشگاه های خودرو بازدید خواهد شد عنوان کرد: گزارشات مردمی از گرانفروشی خودرو به صورت جدی مورد بررسی شده و در صورت احراز تخلف برابر قانون برخورد می شود.

وی با تاکید براینکه نگهداری خودرو در انبارها نیز باید با دلیل باشد عنوان کرد: کسی حق ندارد بدون دلیل خودرویی را در انبار نگهداری کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: موجودی‌های انبار‌ها باید ماهانه اعلام شود تا دولت بداند چه میزان خودرو در سطح کشور وجود دارد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر