logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۶۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

همکاری برخی حکام کشورهای اسلامی با رژیم غاصب اسرائیل/ همه مسلمانان جهان در آزاد سازی قدس شریف تکلیف دارند

همکاری-برخی-حکام-کشورهای-اسلامی-با-رژیم-غاصب-اسرائیل-همه-مسلمانان-جهان-در-آزاد-سازی-قدس-شریف-تکلیف-دارند

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حکام وابسته به غرب در کشورهای اسلامی با رژیم غاصب اسرائیل همکاری می‌کنند.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همانگونه که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند، قدس باید آزاد شده و به مردم فلسطین تعلق یابد.

وی با بیان اینکه فلسطین سرزمینی از سرزمین‌های اسلامی است که توسط کفار اشغال شده است، افزود: این سرزمین به هر قیمتی باید به جهان اسلام برگردد.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: اهمیت روز قدس یک اهمیت اسلامی و دینی است و همه مسلمانان جهان در آزاد سازی قدس شریف تکلیف دشته و باید با به عدم رسمیت شناختن رژیم غاصب اسرائیل و مبارزه با او به آزاد سازی قدس اقدام کنند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از 70 سال است که مردم فلسطین زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها و صیهونیست بین‌الملل له می‌شوند و برخی کشورهای عربی و اسلامی اهمیت لازم را به آزاد سازی سرزمین قدس نداده و حکام وابسته به غرب در کشورهای اسلامی با آنها همکاری می‌کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ملت‌های بیدار به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اکثر نقاط جهان متوجه این موضوع شده و روز قدس در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل نه تنها باید از کرانه باختری بلکه باید همه فلسطین را ترک گفته و این جمله امام خمینی (ره) که "اسرائیل باید از بین برود" شعار نیست و باید به حقیقت بپیوندد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: با همت و تلاش همه مسلمانان در جهان رژیم اشغالگر قدس نابود و مردم فلسطین در این سرزمین اسلامی با امنیت کامل زندگی خواهند کرد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر