logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۶۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

تغییر برخی مدیران شهرداری زنجان طی روزهای آینده

تغییر-برخی-مدیران-شهرداری-زنجان-طی-روزهای-آینده

شهردار زنجان با اشاره به جابجایی برخی از مدیران در شهرداری، گفت: با جابجایی مدیران به دنبال چابک سازی مجموعه و روی کار آمدن مدیران جهادی هستم.

حبیب ملایی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: هر سیستمی برای سرزنده نگه‌داشتن خود و انجام مأموریت‌ها و تکالیف محوله به آن سازمان و اداره ناچار است نسبت به بازبینی نیروهای سازمانی مخصوصاً در بخش‌های مدیریتی و روسای سازمانی اقدام کند.

وی با اشاره به مدیران و روسای سازمان‌های شهرداری زنجان، ابراز کرد: با توجه به شرایط حاکم بر شهرداری و وضعیت نیروها نسبت به بازبینی در نیروی انسانی در سطح مدیریتی و با رویکرد چابک سازی مجموعه و بهره‌گیری از افراد مجرب و متخصص و توانمند اقدام می‌کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به جابجایی‌های انجام‌شده در سطح مدیران شهرداری زنجان، تصریح کرد: امیدواریم مجموعه تلاش‌هایی که در این راستا می‌شود منجر به روی کار آمدن افراد مجرب، متخصص، توانمند، متعهد و دلسوز شهر زنجان شود تا باکار جهادی بتوانند شبانه‌روز به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه برای جابجایی نیروها باید یکسری شرایط قانونی را رعایت کنیم، افزود: تا به امروز برخی از جابجایی‌ها انجام‌شده است و برخی از جابجایی‌ها در روزهای آینده ضمن شناسایی و طی مراحل قانونی انجام می‌شود.

یگانه با بیان اینکه تا به امروز مشکلی در این خصوص وجود نداشته است، عنوان کرد: با توجه به اینکه شغل‌هایی که در شهرداری وجود دارد شغل‌های حساس و پراسترسی است نیازمند به حضور افراد توانمند در این حوزه است تا بتوانند از عهده این مشاغل بربیایند.

وی با بیان اینکه طبیعتاً شناسایی این افراد با این ویژگی‌ها زمان‌بر و سخت است، گفت: برای انتخاب و انتصاب این افراد باید دستگاه‌های نظارتی هم‌نظر بدهند که خوشبختانه بخشی از این جابجایی‌ها تا به امروز انجام‌شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر