logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۶۱۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هیچ گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در زنجان برگزار نمی‌شود/ راه‌اندازی صفحات قدس و انتفاضه در اینستاگرام و توئیتر

هیچ-گونه-مراسم-میدانی-به-مناسبت-روز-قدس-در-زنجان-برگزار-نمی‌شود-راه‌اندازی-صفحات-قدس-و-انتفاضه-در-اینستاگرام-و-توئیتر-

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال در روز جهانی قدس برنامه خیابانی و میدانی نداریم اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌‎گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در آخرین جمعه ماه رمضان دوم خرداد رهبر عزیز انقلاب به صورت زنده با مردم سخنرانی می‌کنند که از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی پخش می‌شود و به دلیل کسب فیض از بیانات مقام مقام معظم رهبری هیچ‌گونه برنامه‌ای در استان‌ها برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شهادت سید الشهدای مقاومت و طرح معامله ننگین قرن حساسیت روز قدس امسال دو چندان شده است، افزود: برجسته سازی حمایت از انتفاضه قدس از مهمترین برنامه‌های روز قدس در استان محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال در روز جهانی قدس برنامه خیابانی و میدانی نداریم اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از فضا سازی شهری به مناسبت روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین خبرداد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در مجموعه درونی و سردر ادارات با نصب پوستر با موضوع قدس، فلسطین و سردار سلیمانی این روز را گرامی می‌دارند.

حجت‌‌الاسلام ناصر بیان داشت: راه‌اندازی صفحات قدس و انتفاضه در اینستاگرام و توئیتر، تهیه و تولید محتواهای لازم در خصوص تشبیه ویروس کرونا و اسرائیل و برجسته سازی میزان تاثیر و خطرات آن و پخش در فضای مجازی از جمله برنامه‌های روز قدس است.

وی گفت: بیش از نیم قرن است که در منطقه فلسطین ویروسی بدتر از کرونا سکنی گزیده است که امیدواریم به برکت برگزاری روز قدس در جهان و با مقاومت مردم فلسطین این ویروس منحوس شکست داده شود.

این مسئول از تهیه عکس نوشت‌های مختلف و نصب پوستر و بنر و معرفی هشتگ‌های موثر در حمایت از مردم فلسطین و انزجار از اقدامات جنایتکارانه اسرائیل غاصب به مناسبت روز قدس خبرداد و افزود: تهیه کلیپ و مستند از رفتارهای جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از دیگر برنامه‌های این روز است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر