logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۶۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه استان زنجان:

گرامیداشت روز قدس معامله قرن را به زباله دان تاریخ می‌سپارد

گرامیداشت-روز-قدس-معامله-قرن-را-به-زباله-دان-تاریخ-می‌سپارد

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: گرامیداشت روز قدس به عنوان روز جهان اسلام با تدبیر امام خمینی (ره)، طرح ننگین معامله قرن را به زباله دان تاریخ می‌سپارد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز قدس به عنوان آخرین جمعه ماه رمضان  یادگار امام خمینی (ره) است که ایشان با دید بلند و ژرف نگری خواست دنیای اسلام را به سمتی که غده سرطانی در جامعه اسلامی مسکن گزیده است، هدایت کند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت روز قدس در طول سالیان متمادی موجب شده تا برنامه‌‎ها و توطئه‌های اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی نقش برآب شود، افزود: برگزاری روز قدس موجب شده تا اهداف مهم رژیم غاصب اسرائیل از جمله تسلط بر خاورمیانه، حاکمیت نیل تا فرات، تبدیل به قدرت اول منطقه، حاکم بودن به انرژی جهان اسلام و نماینده غرب در منطقه حساس غرب آسیا، برملا شود.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس موجب شد تا رژیم منحوس اسرائیل در داخل سرزمین‌های اشغالی محبوس، توسعه رژیم صهیونیستی متوقف و همه آزادی خواهان جهان اسلام، روشنفکران، مدیران و حاکمان دنیا به سمت مسئله اساسی جامعه اسلامی حساس شوند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: اولین قبله گاه مسلمین و حرم حضرت ابراهیم (ع) در فلسطین قرار داشته و این منطقه به عنوان مرکز تمدن در غرب آسیا محسوب می‌شد که به همین دلیل دشمنان دین برای رسیدن به اهداف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی خود این منطقه را تصرف کردند.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، حرکت مردم فلسطین برای مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی منسجم‌تر و با برنامه‌تر شده است.

وی گفت: حرکت‌های با برنامه جهان اسلام در مقابل رژیم غاصب اسرائیل موجب شده تا امروز باریکه غزه که حماس در آن حاکم است در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و موشک‌های حماس و نیروهای جهادی فلسطین خواب راحت را از چشمان صهیونیست برباید.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و طرح معامله قرن توسط آمریکای جنایتکار، اهمیت روز قدس امسال افزون‌تر شده و نیازمند روشنگری بیشتری است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه  آمریکای جنایتکار برخی کشورهای جهان را بالااجبار برای همراهی با طرح ننگین معامله قرن همراه کرده است، افزود: کشورهای مرتجع عرب از جمله عربستان و تابعین آن نیز این طرح استقبال کردند.

حجت‌الاسلام بیگدلی بیان داشت: آزادی خواهان در جهان می‌دانند که اگر معامله قرن تحقق یابد مردم فلسطین باید در 20 درصد سرزمین‌های اشغالی زندگی کنند و به همین دلیل امسال در مراسم روز قدس این معامله ننگین محکوم می‌شود تا همچون گذشته معادلات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار برهم زده شود.

وی گفت: با معامله قرن ارتباط مردم فلسطین با خارج از آن به حداقل می‌رسد که ضروری است مردم جهان اسلام، مردم ایران و آزادی خواهان با احساس تکلیف مضاعف در باب روشنگری و تبیین اهداف رژیم منحوس در روز قدس اقدام کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: روز قدس مردم ایران و آزادی خواهان جهان با انسجام، همدلی و هماهنگی وحدت جهان اسلام را به نمایش گذاشته و با لبیک گویی به امام راحل و مقام معظم رهبری این روز را گرامی می‌دارند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان زنجان ادامه داد: اگر چه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، در صحنه بودن به صورت فیزیکی کاهش می‌یابد اما می‌توان با حضور در فضای مجازی و رسانه با تحلیل تفکر رژیم صهیونیستی مردم جهان را از اهداف ننگین دشمنان آگاه کرد.

حجت‌الاسلام بیگدلی افزود: گرامیداشت روز قدس تا به امروز نتیجه بخش بوده و ضروری است امسال نیز علما، خطبا، مادحین، نویسندگان و تریبون داران به صحنه آمده و تفکر صهیونیست کودک کش را به جامعه جهانی تشریح کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر