logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۶۰۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان:

رد اعتراض 2429 نفر در طرح ملی اقدام مسکن/ ثبت‌نام کنندگان مرحله دوم منتظر پیامک باشند

رد-اعتراض-2429-نفر-در-طرح-ملی-اقدام-مسکن-ثبت‌نام-کنندگان-مرحله-دوم-منتظر-پیامک-باشند

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اعتراض 2 هزار و 429 نفر از ثبت‌نامی‌های مرحله نخست طرح ملی اقدام مسکن در زنجان رد شد.

سعید شاهین فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از 10 هزار و 22 نفر ثبت‌نامی در استان زنجان در طرح ملی اقدام مسکن که سهمیه زنجان 9 هزار نفر بود، در مجموع  پرونده 5 هزار و 705 نفر پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه برخی از مدارک ثبت شده در سامانه با مدارک ارائه شده از سوی متقاضیان مغایرت داشت، افزود: بخشی از مدارک بررسی و بخش دیگر در سامانه بارگزاری می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پرونده افرادی که در سامانه اعتراض خود را ثبت کرده‌اند بررسی و نتیجه نهایی به این افراد پیامک می‌شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: پرونده یک هزار و 757 نفر تکمیل و در انتظار افتتاح حساب هستند که افتتاح حساب به صورت نوبتی انجام می‌شود.

شاهین‌فر افزود: پرونده 3 هزار و 200 نفری که اعتراض خود را در سامانه ثبت کرده‌اند، بررسی لازم انجام و اعتراض 2هزار و 429 نفر رد شد.

وی با اشاره به اینکه اعتراض کمتر از یک هزار نفر مورد تایید بود، تصریح کرد:  افراد تایید شده مربوط به ثبت‌نامی‌های بهمن ماه سال گذشته بود.

این مسئول ادامه داد: پرونده افرادی که اسفند ماه ثبت‌نام کرده‌اند از طریق تهران بررسی و نتایج نیز به متقاضیان پیامک می‌شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان افزود: ثبت‌نامی‌های اسفند به دو صورت ثبت در سامانه و سرشماره انجام شد.

شاهین‌فر ادامه داد: متقاضیان مرحله دوم پس از دریافت پیامک می‌توانند نسبت به بارگزاری مدارک خود اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که در سامانه اعتراض خود را وارد نکرده‌اند به منزله انصراف از ثبت‌نام محسوب می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر