logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۶۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد؛

آغاز به کار مسابقه فیلم کوتاه از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زنجان

آغاز-به-کار-مسابقه-فیلم-کوتاه-از-جاذبه‌های-گردشگری-و-طبیعی-زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همزمان با هفته میراث فرهنگی از 28 اریبهشت ماه امسال برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

امیر ارجمند امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: از روز یکشنبه 28 اریبهشت ماه روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی آغاز می‌شود که برنامه‌‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری مسابقه فیلم کوتاه از ابنیه تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری استان زنجان خبرداد و گفت: این مسابقه از روز یکشنبه آغاز به کار می‌کند.

این مسئول بیان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا 31 تیرماه با ضبط فیلم از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان و ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه در این ماراتن شرکت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان یادآور شد: پس از بررسی آثار توسط داوران آثار برتر این مسابقه انتخاب و در روز هشتم مرداد روز ملی زنجان معرفی و تجلیل می‌شوند.

ارجمند ادامه داد: تجلیل از حافظان، همیاران و دوستداران میراث فرهنگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته میراث فرهنگی است که در قالب این برنامه از انجمن‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های همیار تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان زنجان در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است، افزود: برنامه‌های این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

این مسئول از معرفی موزه‌های استان زنجان در فضای مجازی همزمان با آغاز هفته میراث فرهنگی خبرداد و گفت: استان زنجان با موزه‌های بسیار جذاب و دیدنی حرف‌های بسیاری برای گفتن در این زمینه دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر