logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۶۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان:

مشکل زمین شرکت‌های دانش بنیان زنجان امسال برطرف می‌شود

مشکل-زمین-شرکت‌های-دانش-بنیان-زنجان-امسال-برطرف-می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه امسال مشکل زمین شرکت‌های دانش بنیان زنجان امسال برطرف می‌شود گفت: در حال حاضر با جدیدیت پیگیر موضوع هستیم.

داود مرادخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص رفع مشکل اختصاص زمین برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان زنجان اظهار کرد: امسال این زمین برای شرکت‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

وی با تاکید براینکه برای حل این مشکل پیگیری‌های زیادی انجام شد بیان کرد: بودجه‌ای که برای این پروژه داده شده فرصت کمی دارد و اگر تعیین تکلیف قطعی واگذاری زمین اتفاق نیفتد بودجه آن برگشت خواهد خورد.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بررسی این مشکل با راه و شهرسازی هستیم تا زمین را به صورت قطعی تحویل دهد عنوان کرد: امروز هم در سازمان مدیریت در این خصوص جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا مشکل این زمین حل شود.

وی با بیان اینکه امسال 100 درصد این مشکل حل خواهد شد بیان کرد: باید این موضوع در جلسه‌ای که امروز تشکیل خواهد شد ، حل شود.

مرادخانی افزود: در حال حاضر تعداد شرکت‌های دانش بنیان از ۵۴ واحد به بیش از ۶۰ واحد رسیده و استان زنجان در بین سایر استانها بیشترین نرخ رشد را به لحاظ تعداد دارد.

به گزارش موج رسا برای استقرار همه شرکت‌های دانش بنیان بیش از ۱۰ هکتار زمین نیاز است تا این شرکت‌ها در یک محل به صورت متمرکز جمع شوند و بتوانند این شرکت‌ها از فناوری‌ها یکدیگر استفاده کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر