logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۶۰۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل سازمان مشاغل شهری شهرداری زنجان خبر داد؛

ساماندهی 500 وانت‌بار در 11 نقطه از شهر زنجان

ساماندهی-500-وانت‌بار-در-11-نقطه-از-شهر-زنجان

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری شهرداری زنجان با اشاره به اقدامات شهرداری زنجان در ساماندهی دست‌فروشان از ساماندهی 500 وانت‌بار در 11 نقطه شهر زنجان خبر داد.

هادی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های شهرداری زنجان در ساماندهی دست‌فروشان و میوه‌فروشان دوره‌گرد، اظهار کرد: از سال گذشته برنامه‌هایی با محوریت شهرداری زنجان و با کمک پلیس راهور، نیروی انتظامی و باپیگری فرمانداری زنجان برای ساماندهی دست‌فروشان و میوه‌فروشان دوره‌گرد در دستور کار قرار داشته است.

وی با بیان اینکه 11 نقطه در سطح شهر برای استقرار میوه‌فروشان را در نظر گرفتیم، ابراز کرد: شهرداری برای استقرار وانت‌بارها در این 11 نقطه‌ای که واجد شرایط حضور وانت‌بارها است هزینه کرده و آن نقاط را آماده حضور وانت بار ها کرده است.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری شهرداری زنجان بیان کرد: شهرداری با تجهیز و موقعیت بندی و با زدن بنرهایی در سطح شهر و با هدایت شهرداری و پلیس راهور وانت‌بارهای برای استقرار در آن مناطق هدایت شدند.

وی با بیان اینکه تا به امروز حدود 80 درصد از اهداف این طرح محقق شده است، تصریح کرد: جلساتی با حضور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برای ساماندهی دست‌فروشان در حال برگزاری است که شهرداری به دنبال استفاده از این خرد جمعی برای ساماندهی بهتر دست‌فروشان است.

عسگری با بیان اینکه تا به امروز حدود 500 وانت‌بار در این 11 نقطه شهری ساماندهی شده‌اند، عنوان کرد: برای ساماندهی بیشتر دست‌فروشان و محل‌های بیشتری را در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه چند نقطه شهری دیگر هم به 11 نقطه استقرار وانت‌بارها اضافه می‌شود، افزود: این محل‌ها باید رضایت خریدار و فروشنده را جلب کند و واجد شرایط عدم خطر برای فروشنده و خریدار، بحث‌های ترافیکی و موقعیت مناسب باشد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر