logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۶۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

راهپیمایی خودوریی روز قدس از میدان استقلال تا میدان بسیج در زنجان

راهپیمایی-خودوریی-روز-قدس-از-میدان-استقلال-تا-میدان-بسیج-در-زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی خودرویی روز قدس از میدان استقلال تا میدان بسیج در صورت تایید نهایی در جلسات برگزار شده، انجام می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز قدس در زنجان، اظهارداشت: روز قدس یکی از تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و روز مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل است که برنامه‌های مختلفی در این روز برگزار می‌شود.

وی گفت: همه ساله روز جهانی قدس به صورت برنامه میدانی و خیابانی برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به تعریف ۴ برنامه برای برگزاری روز قدس، گفت: راهپیمایی به صورت محدود پس از برگزاری نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت سفید برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری برنامه روز قدس به صورت زنجیره انسانی کنسل شد، افزود: رژه موتوری و خودرویی از دیگر پیشنهادات است که این مراسم به صورت راهپیمایی خودرویی در زنجان برگزار می‌شود.

*روز قدس تعطیل ناپذیر است

حجت‌الاسلام ناصر افزود: علیرغم توطئه‌ها و تبلیغات دشمنان به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس، روز قدس تعطیل ناپذیر بوده و این روز به عنوان نمادی برای مبارزه با تفکر صهیونیستی محسوب می‌شود.

وی یادآورشد: به دلیل وضعیت فعلی و انتشار ویروس کرونا و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های روز قدس پررنگتر برگزار می‌شود چرا که این روز امتداد خون این شهید است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های روز قدس با محوریت این شهید و اعلام انزجار از طرح معامله قرن که توسط ترامپ دیوانه مطرح شده است، برگزار می‌‌شود، افزود: اعلام مواضع در خصوص معامله قرن از اهداف این راهپیمایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مسیر این راهپیمایی خودرویی از میدان استقلال به طرف خیابان امام خمینی و میدان بسیج (ره) به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده، در صورت تایید نهایی برگزار می‌شود.

*محکومیت معامله قرن از اهداف راهپیمایی روز قدس است 

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به طراحی طرح نمادین مسجدالاقصی در پیاده راه زنجان، گفت: بزرگداشت مراسم باشکوه و عدم تعطیل پذیری روز قدس، نمایش وحدت و یکپارچگی امت اسلامی، اعلان انزجار از رژیم جعلی صهیونیست و محکومیت معامله قرن از اهداف راهپیمایی روز قدس محسوب می‌شود.

وی از پخش شعار، مداحی و سخنرانی و قرائت قطعنامه در طول راهپیمایی روز قدس خبرداد و افزود: با توجه به نزدیکی روز قدس با سوم خرداد، پیام‌‌های سوم خرداد در تبلیغات روز قدس گنجانده می‌‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: جلسات مختلفی به صورت ویدئو کنفرانس برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس برگزار شده است.

ابوالفضل طهماسبی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج نهایت همکاری را برای برگزاری مطلوب برنامه‌های روز قدس خواهند داشت.

وی گفت: آحاد مردم و بسیجیان برای راهپیمایی خودرویی و موتوری اعلام آمادگی کرده و برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در فضای مجازی نیز با هشتگ قدس راه شهدا برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

طهماسبی افزود: با توجه به پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری ضروری است تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه انجام و نکات کلیدی در فضای مجازی اشاعه داده شود.

وی گفت: فضاسازی تبلیغی در این زمینه آماده شده و از آرشیو تولیدات سال‌های قبل در فضای مجازی استفاده می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر