logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۶۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبرداد

بازگشایی 19 مسجد زنجان در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود

بازگشایی-19-مسجد-زنجان-در-شب‌های-قدر-با-رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی-امتحانات-پایه-دوازدهم-به-صورت-حضوری-برگزار-می‌شود

فرماندار زنجان از فعالیت حدود 19 مسجد در ایام شب‌های قدر شهرستان زنجان خبرداد و گفت: مراسمات با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; بازگشایی مساجد با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار ستاد کرونا شهرستان زنجان قرار گرفت اظهار کرد: بعد از ابلاغ تصمیمات کشوری ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بازگشایی 19 مسجد در محلات مختلف زنجان با رعایت موارد بهداشتی گرفته شد.

وی ابراز کرد: بعد از ابلاغ تصمیمات مقدمات کار توسط دستگاه‌های متولی اعم از سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان انجام شده و اقدامات در چارچوب تصمیمات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

فرماندار زنجان عنوان کرد: برگزاری مراسمات ترجیحا باید در مراسم باز باشد و اگر این مراسمات در محیط بسته باشد باید یک چهارم فضای مسجد اشغال شود.

وی ابراز کرد: باید ضوابط بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و کسانیکه در مراسمات شب احیا شرکت می‌کنند باید مهر، قرآن به صورت شخصی همراه داشته باشند و از دستکش و ماسک هم حتما باید در این مراسم استفاده کنند.

عسگری ابراز کرد: مساجد از ساعت 23 تا یک شب باز خواهد بود و همه هماهنگی‌های لازم در خصوص نحوه برگزار مراسمات هیئت امنای مساجدی که قرار است باز شود انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزار امتحانات پایه دوازدهم که نهایی بوده به صورت حضوری برگزار خواهد شد اظهار کرد: برای برگزاری امتحانات این دانش آموزان ضوابط و مقرراتی را از سوی ستاد مبارز با کرونا تعیین شده است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: برخی از مدارس برای رفع اشکال دانش آموزانی که نتوانستند در کلاس‌های حضوری شرکت کنند تدابیری در نظر گرفته شده که در سطح شهرستان اتخاذ خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر