logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۶۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌‌ای استان زنجان:

امکان ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان جامانده و جدیدالورود فراهم شد

امکان-ثبت‌نام-بیمه-تکمیلی-رانندگان-جامانده-و-جدیدالورود-فراهم-شد

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌‌ای استان زنجان گفت: رانندگان جدید الورود و جامانده از طرح قبلی بیمه تکمیلی می‌توانند در بازه زمانی 20 تا 30 اردیبهشت اقدام به ثبت‌نام  کنند.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان در کشور از 20 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است که تا کنون 13 هزار و 562 نفر در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 6 هزار و 76 نفر راننده و 5 هزار و 559 نفر همسران رانندگان ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: با توجه به اضافه شدن فرزندان به بیمه تکمیلی رانندگان، یک هزار و 927 نفر فرزندان رانندگان نیز در این دوره ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رانندگان جدید الورود و جاماندگان طرح قبلی بیمه تکمیلی در این دوره می‌توانند از 20 تا 30 اردیبهست ماه برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌‌ای استان زنجان با اشاره به فعالیت ناوگان باری استان زنجان در زمان شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی یک تا 16 فروردین ماه سال جاری 123 هزار و 595 تن از سوی این ناوگان جابه‌‌جا شده است.

مدقالچی ادامه داد: میزان تناژ حمل و نقل شده توسط ناوگان باری نسبت به مدت مشابه که 67 هزار و 817 تن بود، 82 درصد افزایش داشت.

وی از افزایش تعداد سفرهای ناوگان حمل‌و‌نقل باری استان زنجان در بازه زمانی یکم تا 16 فروردین خبرداد و گفت: در مجموع 7 هزار و 958 سفر ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 4 هزار و 124 بود، 93 درصد افزایش یافته است.

این مسئول گفت: در حال حاضر 4 هزار و 787 ناوگان حمل‌و‌نقل با 7 هزار و 537 راننده در استان زنجان فعالیت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر