logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۶۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد

احتمال بازگشایی برخی از مساجد زنجان در شب‌های قدر

احتمال-بازگشایی-برخی-از-مساجد-زنجان-در-شب‌های-قدر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان در مورد بازگشایی مساجد در ساعات محدود در استان زنجان گفت: این احتمال وجود دارد که مساجد استان در شب‌های قدر روزنه به صورت 4 ساعته بازگشایی شود.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد بازگشایی مساجد در استان زنجان اظهار کرد: نتیجه قطعی بازگشایی مساجد امروز بعد از تصمیمات ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر بازگشایی مساجد تایید شود احتمال بازگشایی برخی از مساجد از ساعت 23 تا یک شب به منظور برگزاری مراسمات شب قدر وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خاطر نشان کرد: در صورت بازگشایی مساجد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید بوده با حفظ فاصله یک متری افراد انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: مراسمات شب‌های قدر نیز به صورت زنده از طریق صدا و سیما مرکز زنجان برای مردم پخش می‌شود و مردم می‌توانند از این طریق از مراسمات شب‌های احیا استفاده کنند.

حجت‌الاسلام کرمی ابراز کرد: تا این لحظه اسامی مساجدی که قرار است بازگشایی شود مشخص نشده و بعد از بررسی تصمیمات ستاد ملی در جلسه ستاد استانی مشخص خواهد شد و بعد از آن بلافاصله برای مردم اعلام خواهد شد که کدام مساجد مجاز به بازگشایی خواهد بود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر