logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۶۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبرداد

مشارکت 6 کتابفروشی زنجان در طرح بهارانه کتاب

مشارکت-6-کتابفروشی-زنجان-در-طرح-بهارانه-کتاب

معاون فرهنگی – هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تا کنون 6 کتابفروشی برای مشارکت در طرح بهارانه کتاب ثبت‌نام خود را انجام داده‌‌اند.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح بهارانه کتاب به منظور دسترسی مطلوب علاقه‌مندان به کتاب در استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون 6 کتابفروش در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف از کتاب فروشی‌ها تهیه کنند.

این مسئول ادامه داد: سقف مجاز برای هر خریدار 150 هزار تومان بوده و از کتاب فروشی‌های اعلام شده قابل خرید است.

معاون فرهنگی – هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: از تعداد 6 کتابفروشی، 4 کتابفروشی در شهر زنجان و دو کتابفروشی در شهرهای ابهر و خرم‌دره در این طرح مشارکت می‌کنند.

علیمحمدی گفت: کتابفروشی‌های پاتوق کتاب، جنب امامزاده  شهر کتاب چهار راه سعدی، منهاج، سعدی وسط، کتابکده فرهنگ چهار راه انقلاب، کوچه رهبری، خرم‌دره کتاب شهر خیابان امام و کتاب بهمن ابهر واقع در بلوار طالقانی برای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: ابلاغیه جدیدی برای بازگشایی و آغاز فعالیت‌های فرهنگی و هنری ارئه نشده است و منتظر ابلاغیه‌های جدیدی در این زمینه هستیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر