logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۶۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان زنجان خبرداد

رونمایی از 9 کتاب همزمان با سوم خرداد در زنجان/ مراسم مجازی «یاد یار» در زنجان برگزار می‌شود

رونمایی-از-9-کتاب-همزمان-با-سوم-خرداد-در-زنجان-مراسم-مجازی-«یاد-یار»-در-زنجان-برگزار-می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز عملیات بیت‌المقدس، از 9 عنوان کتاب در زنجان رونمایی می‌شود.

قاسم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس برنامه‌های مختلفی از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پیشنهادی این بنیاد به مرکز برای تایید ارسال شده است، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور اکثر برنامه‌های سوم خرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به رونمایی از 9 کتاب به مناسبت سوم خرداد در زنجان، گفت: کتاب‌های ترافیکی در سکوت شب، خاطرات شهدای غواص (عملیات کربلای8)، دشت لاله‌ها، خاطرات شهید ترور، جمال‌الدین میری و سوفیا، گزیده داستان‌های دفاع مقدس از نویسندگان استان زنجان از جمله کتاب‌هایی است که در این ایام رونمایی می‌شود.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: کتاب کمپ 9، خاطرات آزاده، اسحاق عبادی، سیب‌های حبیب، داستان کودک (فاطمه قشمی)، مربای آلبالو( چاپ دوم)، داستان کودک (فاطمه کرمی) و نامه‌های قدیمی، مجموعه شعر (لیلا عبدی) از دیگر کتاب‌هایی است که در این ایام رونمایی می‌شود.

محمدی با اشاره به رونمایی از کتاب یک بغل مهربانی، داستان کودک (مریم بیات‌تبار)،افزود: کتاب گویای سوفیا، گزیده داستان‌های دفاع مقدس از نویسندگان استان زنجان در این ایام برای رونمایی در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه گروهای مردم نهاد  و میزهای تخصصی و نشست‌های هم اندیشی در ادارات در صورت عادی شدن شرایط خبرداد و گفت: همچنین برنامه‌های مناسبتی توسط گروهای مردم نهاد اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا،یادآور شد: تجلیل از نویسندگان و راویان کتب در مراسم رونمایی کتاب به مناسبت سوم خرداد از دیگر برنامه‌های پیشنهادی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بیان داشت: مراسم مجازی «یاد یار» با محوریت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد و عملیات بیت‌المقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های خرداد ماه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و خاطره‌گویی و دیدار با جهادگران استان از دیگر برنامه‌های پیشنهادی به مناسبت سوم خرداد محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر