logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۶۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان؛

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان/ رزمایش کمک مومنانه در 5 شهرستان استان برگزار می‌شود

توزیع-10-هزار-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان-استان-زنجان-رزمایش-کمک-مومنانه-در-5-شهرستان-استان-برگزار-می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: با آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجان توزیع می‌شود.

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و در قالب رزمایش کمک مومنانه و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در دستگیری از نیازمندان، بسته‌های معیشتی امروز در استان زنجان توزیع می‌شود.

وی ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی را بین 350 تا 400 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها با کمک خیرین و کمک‌‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

این مسئول بیان داشت: این بسته ها شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، رب و ماکارونی است که در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: همزمان با شهر زنجان این رزمایش در 5 شهرستان استان نیز برگزار و بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

بابایی گفت: این رزمایش در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره، ماهنشان، طارم و خدابنده امروز همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، کریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 48 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است، افزود: 3 هزار و 500 بسته در ساعت 17 امروز در شهر زنجان توزیع می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر