logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۶۰۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

تجربه گرانسنگ دفاع مقدس به کمک رزمایش مواسات و همدلی آمد

تجربه-گرانسنگ-دفاع-مقدس-به-کمک-رزمایش-مواسات-و-همدلی-آمد

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه و بسیج در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رزمایش کمک مومانه نقش بی‌بدیلی را برعهده دارند.

 محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مردم ایران در اتفاقاتی که در طول 40 سال گذشته در نظام اسلامی روی داده است در صحنه‌ها حضور جدی و فعال دارند چرا که نظام و کشور متعلق به مردم است.

وی افزود: این رزمایش نشان داد که مردم ایران همچون گذشته در همه سختی‌ها پای کار بوده و دست دولت‌ها را گرفته‌اند که باید قدردان چنین مردمی بود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا مردم ایران با همدلی و کنار هم بودن صحنه‌های زیبایی از کمک به همنوع را در معرض دید جهانیان قرار داده‌اند.

اسماعیلی گفت: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا مردم ایران با خدمات رسانی به همنوعان خود باردیگر همدلی را تجربه کرده و کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

وی ادامه داد: کمک مردم به کسانی که از این شرایط آسیب دیده‌اند به ویژه در ماه مبارک رمضان نشان داد ایرانی‌ها در حد توان و مقدورات پای کار آمده و جلوه‌های باشکوهی را به نمایش گذاشتند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما تجربه گرانسنگی همچون دوران دفاع مقدس را داریم که مردم از همه توان خود برای پشتیبانی از جبهه استفاده می‌کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: همنوع دوستی ایرانی‌ها به ویژه مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان زبانزد عام و خاص بوده و در این شرایط سخت همدلی و در کنار هم بودن را مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش سپاه و بسیج در جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، خاطرنشان کرد: سپاه و بسج در همه زمینه‌ها پیشگام بوده و همانگونه که در جبهه‌های حق علیه باطل درخشیدند در زمان سازندگی و محرومیت زدائی نیز در توسعه کشور نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیج به عنوان بدنه مردم در خدمات رسانی پیشگام بوده و در صحنه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و رزمایش کمک مومنانه هم حضور فعال و خوبی دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر