logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۶۰۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد

برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بعد از ماه مبارک رمضان

برگزاری-کلاس‌های-عملی-دانشگاه-علوم-پزشکی-زنجان-بعد-از-ماه-مبارک-رمضان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به برگزاری کلاس های تئوری به صورت مجازی، گفت: کلاس های عملی دانشگاه علوم پزشکی بعد از ماه رمضان برگزار می شود.

مهدی قائمی در گفت وگو با خبر نگار موج رسا; با اشاره به از سرگیری کلاس های آموزشی حضوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان بعد از ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی از زمان تعطیلی دانشگاه ها در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه به اساتید تاکید شده است که دروس تئوری را تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان تمام کنند، ابراز کرد: در صورت نیاز به برگزاری کلاس های تئوری این آموزش ها از طریق فضای مجازی ادامه خواهد داشت و هیچ کلاس تئوری به صورت حضوری برگزار نمی شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی بعد  از ماه مبارک رمضان شروع می شود، تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم که هیچ گونه تجمعی در دانشگاه و کلاس ها شکل نگیرد.

وی با اشاره به حضور برخی از دانشجویان در دانشگاه و فعالیت آن ها در کارهای بیمارستانی مانند رزیدنت ها و انترن ها، عنوان کرد: کارآموزان پزشکی و پرستاری باید با رعایت مسائل بهداشتی و حفاظت فردی برای گذراندن دوره های خود باید وارد بخش شوند.

قائمی با بیان اینکه وزارت بهداشت برای برگزاری امتحانات بازه زمانی یک مرداد تا 15 مرداد را در نظر گرفته است، افزود: برگزاری امتحانات در این بازه زمانی ممکن است موجب بروز تجمع در دانشگاه شود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم برخی از واحد های درسی که آموزش آن ها به اتمام می رسد امتحانات آن را قبل از بازه زمانی اعلام شده از طرف وزارت بهداشت برگزار کنیم تا تجمعی در دانشگاه شکل نگیرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه تمامی امتحانات دانشگاه علوم پزشکی زنجان به صورت حضوری برگزار می شود، ابراز کرد: برای برگزاری امتحانات از سالن های بزرگ استفاده می شود تا فاصله گذاری اجتماعی و فزیکی نیز رعایت شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر