logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۶۰۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شاعر ارزنده کشور:

رزمایش کمک مومنانه مصداق آیه سوم سوره بقره است/ این رزمایش نشان داد که مردم نسبت به یکدیگر بی تفاوت نیستند

رزمایش-کمک-مومنانه-مصداق-آیه-سوم-سوره-بقره-است-این-رزمایش-نشان-داد-که-مردم-نسبت-به-یکدیگر-بی-تفاوت-نیستند

شاعر ارزنده کشور گفت: رزمایش کمک مومنانه مصداق بارز آیه سوم سوره بقره است که به خوبی نتایج آن در جامعه دیده می‌شود.

حاج ولی‌الله کلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه به عنوان رزمایشی ایثارگرانه محسوب می‌شود که همان هدف الهی و بر مبنای دستورات خداوند متعال است.

وی افزود: برگزاری چنین رزمایش‌هایی موجب محکم‌تر شدن روابط بین افراد جامعه و کمک به نیازمندان واقعی شده و هر کس که در این راه گام بردارد، قطعا خداوند متعال همانگونه که در قرآن کریم اشاره شده است، به او رزق عظیمی عطا می‌کند.

این مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیان داشت: هرکس در راه کمک به نیازمندان گام بردارد در نزد خداوند متعال بر اساس آیات و روایات ارائه شده، گرانقدر است.

حاج ولی‌الله کلامی خاطرنشان کرد: در سطح کشور به همت سپاه، بسیج و هئیت‌های مذهبی این پویش راه‌اندازی شده است و تا کنون موفقیت‌های مطلوبی کسب شده است.

وی گفت: برگزاری چنین رزمایش‌هایی نشان می‌دهد که مردم نسبت به یکدیگر بی تفاوت نبوده و همانگونه که بخش ویژه‌ای از حقوق شهدا به منزل نیازمندان می‌رفت، یاریگر نیازمندان واقعی جامعه هستند.

شاعر ارزنده کشور با اشاره به آیه سوم سوره بقره" الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ بِالْغَيْبِ وَيُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ" ،گفت: همانگونه که در این آیه توضیح داده شده است ایمان آورندگان کسانی هستند که به غیب ایمان آورده، نماز بر پای می‌دارند و از آنچه روزی آنهاست انفاق می‌کنند که در رزمایش کمک مومنانه این موضوع به خوبی قابل مشاهده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر