logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۵۹۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان خبر داد؛

احتمال برگزاری امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی از 15 تیر ماه

احتمال-برگزاری-امتحانات-دانشگاه-علمی-و-کاربردی-از-15-تیر-ماه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجازی دانشگاه علمی و کاربردی در سامانه سمالایو از احتمال برگزاری امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی از 15 تیر خبر داد.

مرتضی واحدپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌های علمی کاربردی در فضای مجازی، اظهار کرد: تمامی کلاس‌های دانشگاه‌های علمی کاربردی استان زنجان از طریق سامانه سمالایو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری کلاس‌های مجازی از سایر پیام‌رسان‌ها نیز به‌ عنوان یک بستر آموزشی کمکی استفاده می‌شود، ابراز کرد: بیشترین کلاس‌های دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه سمالایو برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه در خصوص برگزاری امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی به‌صورت متمرکز از تهران تصمیم گرفته می‌شود، تصریح کرد: فعلاً دانشگاه علمی و کاربردی هیچ تصمیمی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات و زمان برگزاری آن نگرفته است.

وی عنوان کرد: احتمالاً امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی از 15 تیرماه برگزار ‌شود و ما مایل هستیم که کلاس‌های دانشگاه را تا پایان خردادماه ادمه دهیم و بعد از آن برای برگزاری امتحانات اقدام کنیم.

واحد پور با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل دانشگاه علمی و کاربردی در این  روزها برگزاری کلاس‌های عملی است، افزود: بیش از 30 رصد کلاس‌های دانشگاه علمی و کاربردی کلاس‌های عملی است که تا به امروز نتوانسته‌ایم در این راستا کاری را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها نیاز به تصمیمی از طرف ستاد ملی کرونا ویروس است، ابراز کرد: امروز بحث هایی در این راستا وجود دارد که برخی از دانشجویانی که امکان گذران واحدهای عملی را دارند مجوز گذران دروس کاربینی و کارورزی به آن ها داده می شود.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم که مجوز برگزاری کلاس‌های عملی را بگیریم، تصریح کرد: دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان هیچ گونه خوابگاهی و سلف غذاخوری ندارد و به همین دلیل شاید امکان برگزاری کلاس‌های عملی ممکن باشد تا در تابستان این کلاس‌ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه در خصوص تخفیف شهریه به دانشجویان و یا پرداخت اقساطی شهریه دانشجویی در ترم جاری تصمیمی گرفته نشده است، عنوان کرد: اگر در خصوص تخفیفات شهریه از طرف تهران تصمیماتی گرفته‌شده باشد من اطلاعی ندارم.

واحدپور با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند این ترم را بدون احتساب از سنوات حذف کنند، افزود: در صورت حذف ترم شهریه دانشجویان برای ترم بعد محفوظ است و حتی احتمال بازگشت شهریه به‌حساب دانشجویان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمامی کلاس‌های نظری دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان از طریق سامانه سمالایو برگزار می‌شود، ابراز کرد: بخش نظری دروس نظری _ عملی نیز از طریق این سامانه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان  زنجان با اشاره به اینکه کلاس‌های مجازی دانشگاه علمی و کاربردی طبق برنامه اعلام‌شده در زمان انتخاب واحد برگزار نمی‌شود، عنوان کرد: به دلیل ضعف سامانه سمالایو برنامه کلاسی دانشگاه طبق نظر مراکز آموزشی و اساتید تغییر کرده است و بعضاً کلاس‌ها در پنج‌شنبه و جمعه نیز برگزار می شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر