logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۵۹۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

رزمایش کمک مومنانه عدالت اجتماعی را در پی دارد/ اقدام بسیج و سپاه راهبردی و برای تقویت کشور است

رزمایش-کمک-مومنانه-عدالت-اجتماعی-را-در-پی-دارد-اقدام-بسیج-و-سپاه-راهبردی-و-برای-تقویت-کشور-است

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام بسیج و سپاه در اجرای رزمایش کمک مومنانه اقدامی مهم و راهبردی برای تقویت کشور محسوب می‌شود که مردم و نیروهای ولایی و انقلابی پای کار هستند.

 آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه که از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است، در واقع عمل به سنت پیامبر گرامی اسلام و حضرت امیر المومنین (ع) برای رسیدگی به فقرا و نیازمندان جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: در چنین شرایطی که جامعه با مشکلات اقتصادی به دلیل وجود تحریم‌ها و مشکلات بیماری کرونا مواجه است، برخی هموطنان دچار مشکلاتی هستند که در قالب این رزمایش مردم دست به دست هم داده و مشکلات هموطنان را حل می‌کنند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه گام بزرگی برای مقاوم سازی جامعه است، ادامه داد: با برگزاری چنین رزمایش مهمی، مشکلات فقرا حل شده و فاصله طبقاتی کاهش می‌یابد.

آیت‌الله حاج ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: برگزاری این رزمایش موجب ایجاد عدالت اجتماعی می‌شود که یکی از اثرات آن تبدیل ایران به کشوری مقتدر و نفوذ ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: کشوری که در آن اختلاف طبقاتی وجود داشته باشد مردم به جای فکر کردن به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی، به فکر درگیر شدن با طبقات پایین و بالا می‌شوند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام بسیج و سپاه در اجرای رزمایش کمک مومنانه اقدامی مهم و راهبردی برای تقویت کشور محسوب می‌شود که مردم و نیروهای ولایی و انقلابی پای کار هستند.

آیت‌الله دولابی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه نظام اسلامی به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفته و در مساجد، حسینیه‌ها، حوزه‌های علمیه و خانه‌های خود بسته‌های معیشتی را آماده کرده و به نیازمندان کمک می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت خود از رزمایش کمک مومنانه، گفت: مبالغی با کمک خیرین جمع‌‎آوری و به نام نامی حضرت امیر المومنین(ع) برای نیازمندان تهیه و توزیع شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر