logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۵۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
تهیه کننده سریال در حال ساخت حضرت موسی(ع):

سریال حضرت موسی(ع) را در خور 1000 آیه قرآن می‌سازیم/ کار تولید را به موقع آغاز می‌کنیم

سریال-حضرت-موسی(ع)-را-در-خور-1000-آیه-قرآن-می‌سازیم-کار-تولید-را-به-موقع-آغاز-می‌کنیم

تهیه کننده سریال در حال ساخت حضرت موسی(ع) با اشاره به روند تولید سریال در حال ساخت حضرت موسی(ع) گفت: سریال حضرت موسی(ع) را در خور 1000 آیه قرآن می‌سازیم.

احمد میرعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت سلامتی جمال شورجه کارگردان سریال در حال ساخت حضرت موسی(ع) اظهار کرد: حال جمال شورجه خوب بوده و کار نیز به موقع آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما تمام همت خود را به کار گرفتیم تا کاری در خور بیش از 1000 آیه قرآن تولید کنیم، ابراز کرد: بیش از یک ششم قرآن در خصوص حضرت موسی(ع) و قوم یهود است، یهودیان مسیحیان و مسلمانان مخاطب این کار هستند یعنی جامعه مخاطب سریال حضرت موسی(ع) بین المللی بوده و خارج از مرزهای ما است.

تهیه کننده سریال حضرت موسی(ع) با اشاره به اینکه ما باید کاری بسیاریم تا بتوانیم سرباز خوبی برای قرآن باشیم، گفت: از مردم می‌خواهیم دعا کنند تا لایق ساختن چنین کاری باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر به دنبال فراهم کردن تمام شرایطی هستیم تا بهترین کار را تولید کنیم، اکنون از تمام تحقیقات و تجارب استفاده می‌کنیم.

میرعلایی با تاکید بر اینکه در این مدت بر روی نقاط قوت و ضعف کار از فیلمنامه گرفته تا برنامه‌ریزیها، ساختار و... کار می‌کنیم، افزود: به دنبال این هستیم تا با هزینه مدیریت شده کار را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بعد از فروکش کردن ویروس کرونا در کشور برنامه ریزی دقیقی در خصوص کار تولید انجام خواهیم داد، خاطرنشان کرد: وقفه ای که در کار تولید این سریال افتاد کمی برنامه‌های ما را تغییر داده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر