logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۵۹۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

اختصاص اعتبار 30 میلیارد ریالی برای تکمیل استخر سلطانیه/ منتظر اعتبارات برای کمک به باشگاه‌داران و مربیان زنجانی هستیم

اختصاص-اعتبار-30-میلیارد-ریالی-برای-تکمیل-استخر-سلطانیه-منتظر-اعتبارات-برای-کمک-به-باشگاه‌داران-و-مربیان-زنجانی-هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار استان زنجان از اختصاص اعتبار 3 میلیاردی به استخر سلطانیه خبر داد.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار استان زنجان، اظهار کرد: استخرهای هیدج و صائین قلعه، سالن کشتی سجاس، سالن باستانی سجاس و سالن سهرورد از پروژه‌های اولویت‌دار استان هستند.

وی ادامه داد: ورزشگاه 15 هزارنفری، سالن رجعین, پیست تارتان مجموعه ورزشی انقلاب، خانه فرهنگ و جوانان، چمن مصنوعی امیدآباد، قلابر، جامعه سرا ایجرود، گرماب و دو پروژه چمن مصنوعی در ماهنشان از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار استان زنجان در سال 99 است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، بیان کرد: برای پروژه‌های اولویت‌دار استان زنجان از اعتبارات سال 99 اعتبار ویژه اختصاص داده‌شده و ادامه عملیات ابن پروژه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که در سال 99 به بهره‌برداری می‌رسند ابراز کرد: استخر صائین قلعه و هیدج، زمین چمن شریف‌آباد شهرستان ابهر، زمین چمن شویر خرمدره، زمین چمن توزلو شهرستان خدابنده، سکوی تماشاگران شهرستان سلطانیه جزو پروژه‌هایی هستند که امسال افتتاح می‌شوند.

خلیلی با اشاره به تکمیل پروژه استادیوم 15 هزارنفری زنجان، تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبارات احتمال افتتاح استادیوم 15 هزارنفری زنجان در سال 99 بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه استخر صائن قلعه، زمین چمن شویر، توزلو و شریف‌آباد اکنون قابل‌افتتاح است، عنوان کرد: سایر پروژه‌ها در صورت اختصاص اعتبار افتتاح می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به توجهات ویژه به استخر سلطانیه، افزود: برای افتتاح استخر سلطانیه 3 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به رشد قابل‌توجه اعتبارات 0.27 درصد ابلاغ‌شده به ورزش و جوانان استان زنجان، ابراز کرد: اعتبارات 0.27 درصد ورزش و جوانان استان زنجان به 22 میلیارد تومان رسیده است.

خلیلی با اشاره به سیاست‌های ورزش و جوانان استان زنجان، تصریح کرد: پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند اعتبارات بیشتری به آن‌ها تخصیص می‌یابد تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به افتتاح اماکن ورزشی در 132 شهر کشور، عنوان کرد: در استان زنجان هیچ شهری وضعیت سفید نداشت و نمی‌توانیم اماکن ورزشی را بازگشایی کنیم درحالی‌که آمادگی بازگشایی اماکن ورزشی را بعد از تصمیم ستاد ملی کرونا داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به کمک‌های دولتی به باشگاه‌داران و مربیان به دلیل تعطیلی‌های ناشی از انتشار ویروس کرونا، افزود: لیست تمامی مربیان استان زنجان به وزارت ورزش و جوانان ارسال‌شده است و منتظر تخصیص اعتبارات هستیم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر