logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۵۹۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول موسسه معبر آسمانی نور زنجان:

طرح اهدا لوازم خانگی برای کمک به نیازمندان در زنجان اجرا می‌شود

طرح-اهدا-لوازم-خانگی-برای-کمک-به-نیازمندان-در-زنجان-اجرا-می‌شود

مسئول موسسه معبر آسمانی نور زنجان از اجرای طرح اهدا لوازم خانگی برای کمک به نیازمندان خبر داد.

رحمان هادی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح اهدای لوازم خانگی قدیمی در موسسه معبر آسمانی زنجان، اظهار کرد: این طرح جهادی برای ترویج فرهنگ بخشندگی، ترویج روحیه‌ی جهادی، ترویج حس نوع‌دوستی، ایجاد روحیه‌ی نشاط در بین نیازمندان و توجه عموم شهروندان به مشکلات اقشار نیازمند جامعه در زنجان توسط موسسه معبر آسمانی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح لوازم‌خانگی مستعمل و لوازم‌خانگی غیرضروری شهروندان برای اهدا به نیازمندان جمع‌آوری می‌شود، ابراز کرد: لوازم‌خانگی مانند فرش، کولر، پنکه، یخچال، اجاق‌گاز، بخاری گازی و لباسشویی و... برای اهدا به نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

مسئول موسسه معبر آسمانی نور زنجان، بیان کرد: بعد از جمع‌آوری لوازم‌خانگی اهدایی خیرین، لوازم‌خانگی اهدایی موردبازسازی و نوسازی قرارگرفته و به‌صورت رایگان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به نحوه مشارکت مردم در این اقدام جهادی، تصریح کرد: خیرین برای شرکت در این اقدام خداپسندانه می‌توانند با شماره تماس 09192413185  تماس بگیرند و آدرس و اقلام اهدایی خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه حمل لوازم‌خانگی اهدایی خیرین از درب منزل انجام می‌شود، افزود: هیچ‌گونه هزینه‌ای برای حمل لوازم‌خانگی اهدایی از خیرین اخذ نمی‌شود و این کار به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر