logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۵۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان مطرح کرد

عدم استقبال زنجانی‌ها از دریافت کارت هوشمند ملی

عدم-استقبال-زنجانی‌ها-از-دریافت-کارت-هوشمند-ملی

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان 85 درصد از جمعیت استان زنجان کارت ملی هوشمند خود را دریافت کردند گفت: 15 درصد از واجدین شرایط هیچ اقدامی برای دریافت کارت ملی هوشمند نکردند.

سیدعلی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص صدور کارت ملی هوشمند اظهار کرد: سازمان ثبت احوال متولی صادر کننده کارت هوشمند بوده و مواد اولیه و ساخت کارتها توسط یک شرکت ودلتی انجام می شود که علت تاخیر صدور آن را هم باید سخنگوی سازمان ثبت احوال اعلام کند.

وی با بیان اینکه 85 درصد از واجدین شرایط جمعیت استان زنجان کارت ملی هوشمند خود را دریافت کردند افزود: 15 درصد هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام نکردند.  

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان تصریح کرد: اگر شرکت متولی بدنه کارت‌های هوشمند را تامین کند سازمان آماده صدور کارت در سطح استان است و برای جلوگیری از مواجه شدن مردم با مشکل کارهای اداری تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با تاکید براینکه کد رهگیری در اختیار درخواست کنندگان کارت هوشمند قرار داده شده که می‌توانند کارهای اداری و بانکی خود را به همراه اصل شناسنامه و کد رهگیری انجام دهند افزود: امیدواریم مشکلات تاخیر صدور کارتهای ملی نیز برطرف شود.

شفیعی با تاکید براینکه زنجانی‌ها استقبال خوبی طرح صدور کارت ملی هوشمند نداشتند افزود: مردم زنجان برای ارائه درخواست صدور کارت ملی هوشمند به مراکز پیشخوان‌ها مراجعه کنند تا زودتر بتوانیم طرح صدور کارت ملی هوشمند را در استان زنجان به اتمام برسانیم.

وی در مورد صدور شناسنامه‌ها و تعویض آنها گفت: در حال حاضر در صدور شناسنامه‌های جدید و تعویض آن مشکلی در استان وجود ندارد و هر کسی اقدام به تعویض شناسنامه‌ها خود کند بلافاصله انجام می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در خصوص وضعیت نرخ رشد جمعیت استان زنجان افزود: نرخ رشد جمعیت استان زنجان روند ثابتی دارد و کاهش تدریجی جمعیت اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه نرخ رشد جمعیت زنجان متناسب با کشوری بوده و تفاوت زیادی ندارد افزود: امیدواریم تمهیداتی که در خصوص جمعیت راهبردی کشور انجام می‌شود مشکل کاهش تدریجی جمعیت نیز برطرف شود.

//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر