logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۵۹۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

احراز هویت کد بورس غیرحضوری شد

احراز-هویت-کد-بورس-غیرحضوری-شد

وزیر اقتصاد گفت: از فردا تمام مراجعات حضوری برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت بدلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی لغو می شود.

به گزارش موج رسا; فرهاد دژپسند در حاشیه شورای عالی بورس افزود: به خاطر ازدحام و شلوغی زیاد در دفاتر پیشخوان دولت امروز مصوب شد تا احراز هویت تمامی افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام شود. طبق مصوبه های امروز شورایعالی بورس از فردا تمام مراجعات حضوری برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت بدلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی لغو می شود.

* نقل و انتقال وکالتی سهام ممنوع است

وی گفت: مصوبه دومی که امروز در شورای عالی بورس به تصویب رسید این بود که هر گونه نقل و انتقال وکالتی سهام ممنوع است و این مصوبه به سازمان اسناد کشور هم ابلاغ شده تا آنها هم به تمام شهرستان ها و استان ها ابلاغ کنند.

وزیر اقتصاد در خصوص اختلال نرم افزاری بورس هم گفت: امروز به سرعت این مشکل حل شد و جای نگرانی نیست.

* بازار بورس ریسکی است

دژپسند در خصوص تکانه های شدید بازار بورس هم گفت: بازار بورس در مقابل بازارهای دیگر یک بازار ریسکی است و ما بارها توصیه کردیم تا کسانی که تازه وارد هستند حتماً با مشاوره به سراغ معامله بروند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: اگر کسی تخصص لازم را در این رابطه ندارد می تواند از کارگزاری ها کمک بگیرد چرا که در خرید و فروش و معاملات آن کار بسیار حساسی است و مثل معاملات دیگری نیست که فورا به نتیجه خاص برسد.

وی در پایان گفت: نتیجه گیری در بازار سرمایه نیازمند یک دوره زمانی است و این بازار افت و خیز زیاد دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر