logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۵۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

130 روش درمانی برای درمان کرونا بررسی می‌شوند

130-روش-درمانی-برای-درمان-کرونا-بررسی-می‌شوند

یک انجمن پیشرو در صنعت داروسازی گفت: بیش از 130 روش درمانی به عنوان درمان احتمالی برای بیماری کووید 19 مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش موج رسا; به نقل از وبسایت thenews،  یک انجمن پیشرو در صنعت داروسازی گفت: بیش از ۱۳۰ روش درمانی به عنوان درمان احتمالی برای بیماری کووید ۱۹ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فدراسیون بین‌المللی تولیدکنندگان و انجمن‌های داروسازی گفت: تلاش‌های بی‌سابقه برای همکاری در سراسر صنعت داروسازی، جست‌و‌جوی درمان‌های بی خطر و مؤثر برای کروناویروس جدید را تسریع کرده است.

توماس کوینی، مدیر این سازمان در یک جلسه توجیهی مجازی، به همراه تعدادی از مدیران شرکت دارویی، گفت: بیش از ۱۳۰ درمان با COVID-۱۹ تحت بررسی قرار دارند.

این تیم به روش‌های مختلف درمانی از جمله پلاسما درمانی، داروهای ضد مالاریا و ضد ویروس ها که در حال حاضر مورد بررسی قرار دارند و پژوهش‌های تکمیلی انجام می‌دهند اشاره کرد.

کوینی گفت: ۷۷ روش  از ۱۳۰ روش مورد بررسی شامل داروهایی می‌شوند که قرار است برای استفاده مجدد به منظور درمان کرونا آزمایش شوند؛ مابقی روش‌ها نیز جدید هستند و پژوهش روی آنها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ کارآزمایی بالینی از قبل آغاز شده، گفت: بیشتر آنها هنوز در مراحل اولیه آزمایش هستند.

کوینی ادامه داد: این خبر بسیار خوبی برای همه ما است، زیرا امیدواریم که زودتر از موعد موفقیت‌های جدید در مهار و درمان کووید ۱۹ را شاهد باشیم؛ اما در حالی که بیش از ۱۰۰ آزمایشگاه در سرتاسر جهان تلاش می‌کنند تا واکسن ویروس کرونا را توسعه دهند روند تولید موثر و ایمن  واکسن این ویروس پیش بینی می‌شود که حداقل یک سال زمان ببرد./ فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر