logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۵۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

بارندگی ها اجرای پروژه آسفالت معابر زنجان را به تاخیر انداخته است/ اختصاص 40 درصد بودجه شهرداری به فعالیت‌های عمرانی

بارندگی-ها-اجرای-پروژه-آسفالت-معابر-زنجان-را-به-تاخیر-انداخته-است-اختصاص-40-درصد-بودجه-شهرداری-به-فعالیت‌های-عمرانی

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بارندگی متناوب موجب شده تا پروژه آسفالت معابر شهر زنجان هنوز اجرایی نشود.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان طبق سال‌های گذشته در حال اجرا است و وقفه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم.

وی افزود: در کمیسیون امور مناقصات جلسات برگزار و عده‌ای از برنده‌ها مشخص شده است و زمان اجرای برخی پروژه‌ها نیز کاملا مشخص است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اولویت کمیسیون معاملات بررسی مناقصات مربوط به ساماندهی و آسفالت معابر است تا اقدامات لازم برای ساماندهی معابر انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برخی برنده‌های مناقصات در شهر زنجان مشخص شده است، افزود: پس از اعلام برنده‌ها این افراد نیاز اخذ تاییدیه از بخش‌های مختلف دارند.

راشاد خاطرنشان کرد: پس از اخذ تاییدیه‌های لازم محل و کارگاه به پیمانکاران اعلام شده و فعالیت‌های عمرانی مشخص شده آغاز می‌شود.

وی گفت: بارندگی متناوب موجب شده تا پروژه آسفالت معابر شهر زنجان هنوز اجرایی نشده و در طول روز اجازه فعالیت به گروه‌های اقدام و پیمانکاری داده نشود.

این مسئول میزان اعتبار عمرانی شهرداری زنجان را نصف بودجه شهرداری در سال جاری عنوان کرد و گفت: از اعتبار نزدیک به 500 میلیارد تومانی شهرداری زنجان، بیش از 40 درصد به اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر