logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۵۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

توزیع بیش از 42 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی/ مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیمه دوم ماه رمضان برگزار می‌شود

توزیع-بیش-از-42-هزار-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان-زنجانی-مرحله-دوم-رزمایش-کمک-مومنانه-نیمه-دوم-ماه-رمضان-برگزار-می‌شود

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تا کنون در قالب کمک های مردمی و رزمایش کمک مومنانه 42 هزار و 183 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

 سیدشمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تا 31 فروردین ماه امسال 28 هزار و 683 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی توسط نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان زنجان انجام می‌شود، افزود: با آغاز رزمایش مواسات و کمک مومنانه کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری شده است.

این مسئول بیان داشت: با آغاز رزمایش کمک مومنانه تا کنون 6 هزار و 700 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه برگزار شد، افزود: به همین منظور 30 هزار خانوار نیازمند در استان شناسایی شد.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر برای اجرای مرحله دوم،کمک‌های مردمی و خیرین جمع‌آوری می‌شود، افزود: نیمه ماه مبارک رمضان این بسته‌ها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص 6 هزار و 800 بسته از طریق ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت متمرکز به استان زنجان، گفت: این بسته ها نیز توزیع شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع) بسته‌های معیشتی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان توزیع می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر