logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۵۹۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد

احتمال برگزاری مجازی امتحانات دانشگاه آزاد زنجان در صورت تداوم بیماری کرونا

احتمال-برگزاری-مجازی-امتحانات-دانشگاه-آزاد-زنجان-در-صورت-تداوم-بیماری-کرونا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به دو سناریوی برگزاری امتحانات پایان‌ترم در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، گفت: در صورت تداوم بیماری کرونا در زنجان احتمال برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی وجود دارد.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌های استان زنجان از اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت بیماری کرونا در استان زنجان قرمز است، زمان و نحوه دقیق برگزاری امتحانات را نمی توان مشخص کرد.

وی با اشاره به اینکه دو سناریو برای برگزاری امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی  استان زنجان وجود دارد، ابراز کرد: اگر استان از وضعیت قرمز بیماری کرونا خارج شود در این صورت با رعایت پروتوکل های بهداشتی امتحانات به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان تصریح کرد: در صورت تداوم وضعیت فعلی بیماری در استان نمرات پایان ترم دانشجویان به‌صورت ترکیب ارزیابی استاد در طول‌ترم و برگزاری امتحان پایان ترم به‌صورت مجازی در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی به‌صورت قطعی نمی‌توان در خصوص برگزاری امتحانت پایان‌ترم دانشگاه آزاد اسلامی اظهارنظر کرد، افزود: برای تعیین نحوه برگزاری امتحانات باید منتظر وضعیت بیماری کرونا در زنجان بود و بر اساس وضعیت بیماری در خصوص برگزاری امتحانات تصمیم‌گیری می‌شود.

فیروزفر با بیان اینکه برای ارائه تخفیف شهریه و یا دادن وقت برای پرداخت شهریه‌های ترمی جاری باید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تصمیمی گیری کند، عنوان کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تخفیفات شهریه برای این ترم فعلاً هیچ تصمیمی نگرفته است.

وی با اشاره به تعطیلی کلاس‌های عملی و کارگاهی، ابراز کرد: کلاس‌های عملی و کارگاهی حتماً در یک بازه زمانی تابستانه برگزار می‌شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر