logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۵۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست بازرسی کل استان زنجان خبرداد

استقرار هیئت‌های بازرسی در 8 اداره کل استان زنجان/ مردم شکایات خود را اعلام کنند

استقرار-هیئت‌های-بازرسی-در-8-اداره-کل-استان-زنجان-مردم-شکایات-خود-را-اعلام-کنند

سرپرست بازرسی کل استان زنجان از استقرار هیئت‌های بازرسی در 8 اداره کل استان زنجان به منظور بررسی عملکرد این دستگاه‌ها خبرداد.

ابوالفضل خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به استقرار هیئت‌های بازرسی در هشت اداره کل استان زنجان اظهار کرد: این هیئت‌ها عملکرد دستگاه‌ها را به صورت دقیق بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد دستگاه‌های اداره کل ثبت اسناد و املاک، شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، اداره کل پدافند غیرعامل، اداره کل بهزیستی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خدابنده، بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق استان، مدیریت امور شعب بانک‌های ملی و ملت استان زنجان توسط هیئت‌های بازرسی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرپرست بازرسی کل استان زنجان عنوان کرد: هیئت‌های بازرسی از امروز در این ادارات مستقر هستند و عملکرد ادارات را بررسی کرده و گزارشات مردمی را نیز دریافت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر شهروندان و کارکنان از عملکرد و اقدامات این ادارات شکایات و یا اعلاماتی را دارند می‌توانند گزارشات خود را به هیئت‌های مستقر در این ادارات اعلام کنند.

خمسه با تاکید بر اینکه مردم اگر شکایتی دارند می‌توانند از طریق شماره‌های 136 و 331000 شکایت‌های خود را گزارش دهند افزود: سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی نیز به نشانی اینترنتی  http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در این زمینه است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر